Δημιουργία καινοτόμων προϊόντων από τη Septona

Κόντρα στο κύμα πήγε τον καιρό της κρίσης η εταιρεία Septona και αντί να ακολουθήσει συντηρητική πολιτική, ανοίχθηκε ακόμα περισσότερο στις αγορές του εξωτερικού.

Κόντρα στο κύμα πήγε τον καιρό της κρίσης η εταιρεία Septona και αντί να ακολουθήσει συντηρητική πολιτική, ανοίχθηκε ακόμα περισσότερο στις αγορές του εξωτερικού. «Κατά τη διάρκεια των δύσκολων οικονομικών συγκυριών η εταιρεία μας διάλεξε να εμβαθύνει ακόμα περισσότερο στις βασικές αξίες της που είναι το πάθος, ο ενθουσιασμός και η ενεργητική στάση έναντι της παθογένειας, καθώς και στην αποφασιστικότητα και συνέπεια σε ό,τι κάνουμε» αναφέρει ο Θωμάς Ευαγγελίου, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας με αφορμή τη διάκριση που απέσπασε στον διαγωνισμό των Grant Thorton και Eurobank και τονίζει ότι «αντί να γίνουμε εσωστρεφείς και συντηρητικοί στην ανάπτυξή μας, αποφασίσαμε να επενδύσουμε και να αναπτύξουμε ακόμα περισσότερο την εξωστρέφειά μας».
Σύμφωνα με τον ίδιο, η εταιρεία τα τελευταία επτά χρόνια έχει επενδύσει 36 εκατ. ευρώ σε νέες παραγωγικές εγκαταστάσεις, σε εκσυγχρονισμό των μηχανημάτων της και σε προσθήκες νέων γραμμών παραγωγής. Ως συνέπεια όλων αυτών των επενδύσεων σημείωνει είναι ότι «σε όλα τα εργοστάσιά μας σήμερα παράγονται 420 προϊόντα κάθε λεπτό».
Οπως εξηγεί ο κ. Ευαγγελίου, «η εταιρεία επένδυσε στην έρευνα και ανάπτυξη νέων καινοτόμων προϊόντων καθώς και στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας στηρίζοντας έμπρακτα την ελληνική οικονομία. Επενδύσαμε στην ενδυνάμωση της μάρκας μας στην εγχώρια αγορά αλλά και σε νέες αγορές του εξωτερικού μέσω νέων προϊόντων, εξειδικευμένων ενεργειών μάρκετινγκ αλλά και διαφήμισης. Βασικός παράγοντας επιτυχίας ήταν και θα συνεχίσει να είναι», σύμφωνα με τον ίδιο, «το όραμα της οικογένειάς μας να δημιουργήσει μια μεγάλη επιχείρηση που να διαδραματίσει ηγετικό ρόλο στην παγκόσμια αγορά προϊόντων προσωπικής υγιεινής».
Νέα προϊόντα


Οσον αφορά τα αναπτυξιακά σχέδια της εταιρείας για το 2017, ο διευθύνων σύμβουλος της Septona επισημαίνει ότι «ήδη είναι σχεδιασμένη για την επόμενη τριετία η παραγωγή νέων διαφοροποιημένων προϊόντων μέσω του εξειδικευμένου τμήματος έρευνας και ανάπτυξης ώστε να καλύψει τις μεταβαλλόμενες ανάγκες της παγκόσμιας αγοράς». Παράλληλα η εταιρεία έχει ήδη προγραμματίσει επενδύσεις οι οποίες θα ολοκληρωθούν μέσα στο 2017 για αύξηση της παραγωγικότητας των υπαρχόντων προϊόντων, ενώ μέσω συμμετοχής σε διεθνείς εκθέσεις προγραμματίζει τη διείσδυσή της σε νέες αγορές του εξωτερικού.
Για τις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας ο κ. Ευαγγελίου αναφέρει ότι «η ελληνική οικονομία βρίσκεται σε μεγάλη ύφεση τα τελευταία επτά χρόνια. Νιώθω όμως ότι πλέον έχουμε φτάσει στο κατώτατο σημείο που θα μπορούσαμε να φτάσουμε. Είμαι αισιόδοξος ότι επιτέλους από το 2017 η ελληνική οικονομία θα μπει σε ρυθμούς ανάπτυξης. Παρ’ όλα αυτά θέλει μεγάλη υπομονή από όλους μας ώστε να μπορέσουμε να δούμε τα οφέλη αυτής της ανάπτυξης ύστερα από μεγάλο χρονικό διάστημα».
Εμφαση στην εξωστρέφεια


H Septona, μια 100% ελληνική οικογενειακή εταιρεία, ιδρύθηκε το 1975 και μετρά 41 χρόνια παρουσίας στην παγκόσμια αγορά. Το πρώτο προϊόν που παρήγαγε ήταν οι μπατονέτες. Σήμερα τα εργοστάσια της επιχείρησης καταλαμβάνουν χώρους 60.000 τ.μ. και παράγουν μια ευρεία γκάμα προϊόντων όπως μωρομάντιλα, βρεφικά καλλυντικά και απορρυπαντικά, βαμβάκι, δίσκους, γαλακτώματα και μαντίλια ντεμακιγιάζ, δροσομάντιλα, μπατονέτες, υποσέντονα, σερβιέτες κ.λπ.
Η Septona είναι κατ’ εξοχήν εξαγωγική εταιρεία και η μοναδική στον χώρο της στην ευρωπαϊκή αγορά με 100% καθετοποίηση στην παραγωγή των προϊόντων βάμβακος. Με δικά της κέντρα διανομών σε 5 χώρες, εξάγει το 68% του κύκλου εργασιών της σε 70 χώρες σε όλον τον κόσμο. Οι μεγαλύτεροι λιανέμποροι παγκοσμίως εμπιστεύονται την εταιρεία για την παραγωγή των προϊόντων τους κάτω από την προσωπική τους ετικέτα, ενώ τα προϊόντα με την επωνυμία Septona μπαίνουν στα σπίτια καταναλωτών σε 49 χώρες στις 5 ηπείρους.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.