Η Daikin ανακοίνωσε το πλάνο Στρατηγικής Διοίκησης Fusion 20

Παρά τις προκλήσεις στο επιχειρηματικό περιβάλλον η Daikin ενίσχυσε τις πωλήσεις και το τμήμα marketing και εφάρμοσε πολιτικές εξορθολόγισης κόστους σε όλα τα Τμήματα της εταιρείας.

Παρά τις προκλήσεις στο επιχειρηματικό περιβάλλον η Daikin ενίσχυσε τις πωλήσεις και το τμήμα marketing και εφάρμοσε πολιτικές εξορθολόγισης κόστους σε όλα τα Τμήματα της εταιρείας. Aυτό ανακοίνωσε η διοίκηση της εταιρείας στην Ελλάδα, στο πλαίσιο παρουσίασης του στρατηγικού πλάνου της εταιρείας μέχρι και το 2020.
Με την προώθηση της χρήσης κλιματιστικών που χρησιμοποιούν τεχνολογία inverter, η Daikin συνέβαλε ενεργά στην επίλυση κοινωνικών ζητημάτων μέσω της επιχειρηματικής της δραστηριότητας, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης για πρώτη φορά παγκοσμίως του HFC-32, ενός ψυκτικού με χαμηλή επίδραση στην υπερθέρμανση του πλανήτη. Αυτό, μεταξύ άλλων, συνέβαλε ώστε η Daikin να ισχυροποιήσει περαιτέρω την ηγετική της θέση τα τελευταία πέντε χρόνια επεκτείνοντας τις πωλήσεις 1.2 τρις γιέν με αποτέλεσμα αυτές να υπερβαίνουν τα 2 τρις γιέν και να αυξήσει το λειτουργικό περιθώριο κέρδους από 6.5% και μέχρι πάνω από 10%.
Στο στρατηγικό πλάνο Fusion 20 που ξεκίνησε από το 2016, η Daikin παγκοσμίως επικεντρώνεται στην επένδυση πόρων δίνοντας προτεραιότητα σε συγκεκριμένους τομείς και ενισχύοντας τις υφιστάμενες επιχειρήσεις με παράλληλη επέκταση των δραστηριοτήτων της σε νέα πεδία. Έχοντας παγιώσει την ηγετική θέση της παγκοσμίως στους τομείς που δραστηριοποιείται, δηλαδή του κλιματισμού, των χημικών και των φίλτρων, η Daikin αποφάσισε να εισέλθει σε νέα πεδία όπως αυτά της θέρμανσης και των συστημάτων παραγωγής ζεστών νερών χρήσης, των ενεργειακών λύσεων, της εμπορικής ψύξης, της επόμενης γενιάς οικολογικών ψυκτικών μέσων, αλλά και τη διαχείριση της ποιότητας του αέρα.
Η ανοδική πορεία της εταιρείας διαφαίνεται και από τα θετικά αποτελέσματα που σημείωσε για το 2015 τόσο σε παγκόσμιο όσο και σε τοπικό επίπεδο. Ο αυξανόμενος κύκλος εργασιών της για το 2015 άγγιξε τα 15,366 δις ευρώ συνολικά και τα 2,109 δις. ευρώ στην Ευρώπη, ενώ στην Ελλάδα έφτασε τα 31,45 εκατ. ευρώ. Αντιστοίχως, για τους οικονομικούς στόχους του Fusion 20, η Daikin στοχεύει σε αύξηση πωλήσεων στα 3 τρις γιέν και λειτουργικό περιθώριο κέρδους στο 12%.
Σημειώνεται ότι η βιομηχανία DAIKIN ιδρύθηκε το 1924 στην Ιαπωνία και με την παρουσία της συνέβαλε αποφασιστικά στην πρόοδο και στην εξέλιξη του κλάδου. Η DAIKIN διαθέτει περισσότερες από 80 μονάδες παραγωγής και 213 θυγατρικές σε όλο τον κόσμο. Η ανοδική πορεία της εταιρείας και η εδραίωσή της στον παγκόσμιο χάρτη αποτυπώνεται στον συνεχώς αυξανόμενο κύκλο εργασιών, ο οποίος το 2015 άγγιξε τα 15,366 δις ευρώ συνολικά και τα 2,109 δις. ευρώ στην Ευρώπη.

Η εταιρεία επενδύει επίσης στο προσωπικό της, το οποίο αυξάνεται συνεχώς και ανέρχεται σήμερα σε σχεδόν 60.800 εργαζόμενους παγκοσμίως, εκ των οποίων περίπου 6.100 εργάζονται στην DAIKIN Europe N.V. και στις θυγατρικές της, εξυπηρετώντας αποκλειστικά τις ανάγκες της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής. Η πρωτοποριακή ανάπτυξη προϊόντων και η ασυναγώνιστη ποιότητα και ευελιξία των ολοκληρωμένων λύσεων, η εξαιρετική αποδοτικότητα των συμπιεστών και η τεχνολογία inverter, μέχρι οι πρόσφατες καινοτομίες στα ψυκτικά μέσα και στο σχεδιασμό προϊόντων για εποχιακή απόδοση, κατατάσσουν τη DAIKIN στην πρώτη γραμμή της ενεργειακής αποδοτικότητας και της καινοτομίας.

Αναφέρεται ότι η DAIKIN ξεκίνησε τις δραστηριότητές της στην Ελλάδα στην δεκαετία του 1980, ενώ το 2004 ιδρύθηκε το DAIKIN Europe Γραφείο Ελλάδος. Το 2006 η DAIKIN Europe Γραφείο Ελλάδος μετατράπηκε σε Ανώνυμη Εταιρεία, θυγατρική του ομίλου της DAIKIN με την επωνυμία: DAIKIN Συστήματα Κλιματισμού Ελλάς ΑΕ.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.