Η πρεμιέρα του νέου 3008 στην έκθεση αυτοκινήτου της γαλλικής πρωτεύουσας, στα τέλη Σεπτεμβρίου, κατέδειξε στην πράξη τις προτεραιότητες της Peugeot στο πεδίο των μεσαίων SUV, σε μια κατηγορία το μέγεθος της οποίας στην Ευρώπη έχει αυξηθεί μετά το 2009 κατά σχεδόν δυόμισι φορές.
Το γαλλικό μοντέλο στη δεύτερη γενιά του έχει πλέον ξεκάθαρα SUV χαρακτηριστικά, παίρνοντας αποστάσεις από την προηγούμενη πολυχρηστική λογική στην οποία βασίστηκε. Παράλληλα προβάλλει επιτυχημένα την πολυσχιδή αντίληψη των δημιουργών του για τα αυτοκίνητα ελεύθερου χρόνου εστιάζοντας με την ίδια έμφαση στην τεχνολογία, στην πολυτέλεια, στους άνετους χώρους και στον πλουραλισμό των εξοπλιστικών του στοιχείων.
Αυτά, σε συνδυασμό με τη δυναμική σχεδίαση και την προσοχή που έδωσαν οι άνθρωποι της Peugeot ακόμα και στην παραμικρή λεπτομέρεια, το καθιστούν ελκυστικό ως πρόταση αγοράς, καθώς τόσο για τις εκδόσεις βενζίνης όσο και για τις πετρελαιοκίνητες η τιμή εκκίνησης προσδιορίζεται στα 24.900 ευρώ.
Το Peugeot 3008 έχει μήκος 4 μέτρα και 45 εκατοστά, μεταξόνιο 2,67 μέτρα και χώρο αποσκευών 591-1.670 λίτρων. Η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος είναι 22 εκατοστά, οι γωνίες προσέγγισης και διαφυγής δείχνουν ικανές να διευκολύνουν την κίνηση του αυτοκινήτου σε δύσβατα εδάφη, ωστόσο αυτό είναι ένα αποκλειστικά δικίνητο μοντέλο το οποίο αξιοποιεί την τεχνολογία Grip Control 2 της Peugeot ώστε να μπορεί να κινείται πέρα από την άσφαλτο, σε επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης, όπως η άμμος, το χιόνι ή η λάσπη, αξιοποιώντας και το Hill Assist Descent Control, ένα προηγμένο σύστημα υποβοήθησης κατάβασης για πλήρη έλεγχο σε διαδρομές με έντονη κλίση.
Εξίσου προηγμένα είναι και τα υπόλοιπα συστήματα υποβοήθησης οδηγού (αυτόνομης πέδησης, προειδοποίησης εκτροπής λωρίδας, επαγρύπνησης, αναγνώρισης ορίων ταχύτητας, ανίχνευσης νεκρού σημείου κ.τ.λ.) τα οποία περιλαμβάνονται στον βασικό ή προαιρετικό εξοπλισμό των διαφορετικών εκδόσεων.
Η γκάμα των κινητήρων του Peugeot 3008 περιλαμβάνει turbo μοτέρ βενζίνης 1,2 λίτρων απόδοσης 130 ίππων και 1,6 λίτρων απόδοσης 165 ίππων με εκπομπές CO2 από 117 ως 136 γραμμ./χλμ. Στην άλλη όχθη, οι κινητήρες diesel BlueHDi αποδίδουν 100 και 120 ίππους στα 1.600 κ.εκ. και 180 ίππους στα 2.000 κ.εκ.
Οι κινητήρες αυτοί συνδυάζονται είτε με μηχανικά κιβώτια πέντε ή έξι ταχυτήτων είτε με αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, ενώ σε ό,τι αφορά τις εκδόσεις εξοπλισμού υπάρχουν τέσσερις διαθέσιμες στην ελληνική αγορά: η βασική Access, η ενδιάμεση Active Grip, η κορυφαία Allure Grip και η πολύ ιδιαίτερη GT Grip, η οποία συνδυάζεται αποκλειστικά με την κορυφαία έκδοση ισχύος, εκείνη των 180 ίππων που αποδίδει ο δίλιτρος diesel κινητήρας.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ