«Άγγελοι» με μακριά καλλίγραμμα πόδια και εντυπωσιακά κορμιά γέμισαν την Τετάρτη την πασαρέλα παρουσιάζοντας εσώρουχα, στο πρώτο ντεφιλέ στο Γκραν Παλέ στο Παρίσι της αμερικανικής εταιρίας Victoria’s Secret, παρουσία αστέρων, όπως η Ινές ντε λα Φρεσάνζ, Βενσέν Κασέλ, Αζεντίν Αλαϊά και Λένι Κράβιτς.
Τα πιο περιζήτητα τοπ μόντελ, η Τζίτζι Χαντίντ και η αδελφή της Μπέλα, η Κένταλ Τζένερ, η Αντριάνα Λίμα, η Ιρίνα Σάικ, η Λίλι ‘Ολντριτζ και Αλεσάντρα Αμπρόσιο φόρεσαν push up σουτιέν, ζώνες από ζαρτιέρες και ψηλές μπότες.
Η ετήσια επίδειξη εσωρούχων που συνδυάζει μόδα, φαντασία και ψυχαγωγία και η οποία θα αναμεταδοθεί από την τηλεόραση στις 5 Δεκεμβρίου σε 190 χώρες, προσελκύει εκατομμύρια τηλεθεατές από το 1995 που διοργανώθηκε για πρώτη φορά.
Η συνταγή της Victoria’s Secret είναι αρκετά απλή: συγκεντρώνει διάσημα και πολύ σέξι μοντέλα που αναδεικνύουν τα ελκυστικά εσώρουχα σε ένα φανταχτερό ντεφιλέ που διακόπτεται από μουσικά σόου.
Φέτος τραγούδησαν οι Lady Gaga, Bruvno και The Weeknd, μετά τη Ριάνα και τη Τέιλορ Σουίφτ τις περασμένες χρονιές.
Η 25χρονη Τζάσμιν Τουκς επιλέχθηκε για να φορέσει φέτος το fantasy bra, έναν στηθόδεσμο-κόσμημα αξίας 3 εκατομμυρίων δολαρίων, διακοσμημένο από 9.000 πολύτιμες πέτρες, σμαράγδια και διαμάντια και μάλιστα τόσο βαρύ που το μοντέλο από την Καλιφόρνια χρειάστηκε να κάνει ειδικές ασκήσεις για την ενδυνάμωση της πλάτης.
Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν δίστασαν να δείξουν τις προετοιμασίες του ντεφιλέ, το κάστινγκ, τις πρόβες, το πρόγραμμα γυμναστικής που ακολούθησαν, ενώ ορισμένες έδειχναν τις βόλτες τους στο Παρίσι, κυρίως στο καμπαρέ Moulin Rouge.
Είναι η τρίτη φορά από την πρώτη του διοργάνωση που το ντεφιλέ αυτό περνά τον Ατλαντικό. Πριν από δύο χρόνια πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο.
Επιλέγοντας την πρωτεύουσα της μόδας, ο όμιλος πιθανόν να θέλει να επεκταθεί. Στη Γαλλία εκπροσωπείται μόνο από ένα κατάστημα και αυτό βρίσκεται σε παρισινό αεροδρόμιο. Το κατάστημα εσωρούχων άνοιξε το 1977 στην Καλιφόρνια από τον Ρόι Ρέιμοντ και απευθυνόταν σε άνδρες που ένιωθαν άβολα να αγοράζουν εσώρουχα για τις συζύγους ή τις φίλες τους σε μεγάλα πολυκαταστήματα. Σήμερα η Victoria’s Secret, είναι νούμερο ένα στον τομέα και έχει σχεδόν 1.000 καταστήματα στις ΗΠΑ.