Αρκεί μια ματιά στο περιεχόμενο του Autohub που κρατάτε στα χέρια σας για να διαπιστώσετε ότι ο τίτλος αυτού του κειμένου εκφράζει την ουσία των θεμάτων που επιλέξαμε για εσάς.
Ξεκινώντας από το αυτοκίνητο που κοσμεί το εξώφυλλό μας, ποιος θα μπορούσε να φανταστεί ότι η Toyota, καθυστερώντας να παρουσιάσει το προφανές –ένα μικρότερο από το RAV4 SUV -, θα έκανε μια τόσο ηχηρή δήλωση διαφορετικότητας σε πολλαπλά επίπεδα;
Το C-HR προσπερνά τα περισσότερα μοντέλα της ιαπωνικής φίρμας στον τομέα της αντιληπτής ποιότητας, αγνοεί εντελώς την τεχνολογία diesel, δίνοντας έμφαση στην υβριδική, και επαληθεύει στον δρόμο τις περισσότερες από τις προσδοκίες που δημιουργεί η κοφτερή του εμφάνιση.
Στο ίδιο μήκος κύματος, το νέο Micra, που οδηγήσαμε για πρώτη φορά επί ευρωπαϊκού εδάφους, αποδεικνύει πως το σχέδιο της Nissan για τον πλήρη «εξευρωπαϊσμό» της γκάμας της φέρνει στην αγορά εξαιρετικά αυτοκίνητα, τα οποία ανεξαρτήτως κατηγορίας διαθέτουν ισχυρές δόσεις τεχνολογίας, την οποία παλαιότερα δεν έπρεπε να θεωρείς δεδομένη.
Μιλώντας για τεχνολογία, το Volvo S90 T6 AWD αποτελεί σήμερα το κορυφαίο παράδειγμα εφαρμοσμένης τεχνολογίας στον δρόμο: 320 ίπποι από ένα δίλιτρο κινητήρα βενζίνης με υπερσυμπιεστή και turbo, αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων, αερανάρτηση, συστήματα αποφυγής συγκρούσεων και αυτόνομης οδήγησης στον βασικό του εξοπλισμό συνυπάρχουν σε ένα αμάξωμα πρότυπο κομψότητας και σχεδιαστικής έμπνευσης στην πιο δύσκολη κατηγορία της premium αγοράς.
Στον παράγοντα «αισθητική» επενδύει με την GLC Coupe και η Mercedes-Benz, η οποία τα τελευταία χρόνια διαρρηγνύει στεγανά δεκαετιών, δημιουργώντας μια νέα εικόνα για τον μύθο που εφηύρε την αυτοκίνηση. Εκμεταλλευόμενοι τα αναρίθμητα κεκτημένα τους, οι Γερμανοί τοποθετούνται με εντυπωσιακό τρόπο σε κάθε σημείο της αγοράς, ακόμη και στα pick-ups, με την «έκπληξη» που ονομάζεται X-Class.
Εκπληξη ήταν για πολλούς και η τοποθέτηση ενός τετρακύλινδρου μοτέρ μόλις 1.988 κ.εκ. στην 718 Boxster, ωστόσο στη συμβίωση μαζί της φάνηκε ξανά πως αν γνωρίζεις τον τρόπο, οποιοσδήποτε στόχος –στην προκειμένη περίπτωση ένα ισορροπημένο σπορ αυτοκίνητο –είναι εφικτός, ιδίως αν είσαι η Porsche.
Εφικτό φαίνεται επίσης οτιδήποτε σχεδιάζει σήμερα η Jeep που μετά την επιτυχημένη υλοποίηση του Renagade, επιστρέφει με το μεγαλύτερο Compass έχοντας εμπεδώσει την απήχηση που έχουν τα δικίνητα SUV στο ευρωπαϊκό κοινό και επιμένοντας να προσφέρει κορυφαία συστήματα off-road τετρακίνησης σε μοντέλα που έχουν πια διαφορετική σχέση αξίας/τιμής.
Οσο για την κόκκινη Stelvio που βλέπετε δίπλα, ένα SUV θα μπορούσε να φέρει την άνοιξη στην πολύπαθη Alfa Romeo, αν και το πρόσφατο παρελθόν της δεν εμπνέει εμπιστοσύνη. Ποιος ξέρει όμως; Ο κόσμος αλλάζει!
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ