Συνεχίστηκε το δεύτερο 4μηνο και σε ορισμένες περιπτώσεις εντάθηκε η μείωση των διαφημιστικών καταχωρίσεων στους έντυπους «New York Times», ανακοίνωσε την περασμένη Δευτέρα η διεύθυνση της εκδοτικής εταιρείας. Παράλληλα, δεν αυξήθηκε στον βαθμό που αναμενόταν η διαφήμιση στην ηλεκτρονική σελίδα της εφημερίδας, γεγονός το οποίο απογοήτευσε εκείνους που υποστηρίζουν ότι η ηλεκτρονική έκδοση θα ισοσκελίσει τις απώλειες του έντυπου προϊόντος.
Τα έσοδα στην έντυπη διαφήμιση στο 4μηνο μειώθηκαν κατά 8,5% και συνολικά –έντυπη και ηλεκτρονική –κατά 7,7% ή κατά 124,9 εκατ. δολάρια. Η διαφήμιση στην έντυπη εφημερίδα «περνά δραματικές ώρες, φέρνει τη βιομηχανία του Τύπου στην πιο δύσκολη θέση από την εποχή της κρίσης του 2008» εκτιμά η Κέλσι Σάτον, ειδική σε θέματα Τύπου.
Η μείωση της διαφήμισης μεταξύ Μαΐου και Αυγούστου στους «ΝΥΤ» προκάλεσε έκπληξη επειδή ακριβώς αυτό το διάστημα είχε αρχίσει ο ιδιόμορφος προεκλογικός αγώνας μεταξύ 16 προεδρικών υποψηφίων. Αλλά μια επισκόπηση του ευρύτερου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποκαλύπτει κάτι το οποίο δίνει κάποια απάντηση, αλλά βάζει και σε σκέψεις. Συνολικά οι διαφημιστικές καταχωρίσεις δεν περιορίστηκαν, αντίθετα αυξήθηκαν κατά 3,4% σε σχέση με το πρώτο 4μηνο του έτους. Κατευθύνθηκαν όμως στο Google και στο Facebook, που είδαν τις διαφημίσεις τους να αυξάνονται κατακόρυφα –κατά 8,1% και 6,4% αντίστοιχα. Ο πρόεδρος της εταιρείας Μαρκ Τόμσον προβλέπει ότι θα συνεχιστεί η μείωση της διαφήμισης στους έντυπους «New York Times» και δεν είναι βέβαιος αν θα αυξηθεί στην ηλεκτρονική έκδοσή τους.
Η πτώση της διαφήμισης στην έντυπη έκδοση των «ΝΥΤ» δεν είχε αντίκτυπο στην κυκλοφορία της εφημερίδας, η οποία αυξήθηκε κατά 3% περίπου στο 4μηνο και αντιστοιχεί σε εισπράξεις 217 εκατ. δολαρίων. Στο ίδιο διάστημα, αυξήθηκε και η μερίδα της ηλεκτρονικής έκδοσης κατά 15,4%, με είσπραξη 56,1 εκατ. δολάρια. Στα έξοδα της εφημερίδας καταχωρίζεται μεταξύ άλλων ποσό 2,9 εκατ. δολαρίων. Είναι η αποζημίωση που έδωσε η εφημερίδα στους εργαζομένους στη Γαλλία που απολύθηκαν όταν, το περασμένο καλοκαίρι, έκλεισε το κεντρικό γραφείο της στο Παρίσι για λόγους οικονομίας, ύστερα από λειτουργία σχεδόν εκατό ετών.
Η εφημερίδα προωθεί ωστόσο τα σχέδιά της για διεύρυνση της παρουσίας της (έντυπης και ηλεκτρονικής) στον κόσμο, σχεδιάζει ένθετα σε θέματα ειδικού ενδιαφέροντος, λ.χ. η εκμετάλλευση των δασικών προϊόντων, η τυποποίηση προϊόντων, η εθνική μόδα κ.ά. Προχώρησε σε προσλήψεις ειδικών από την τοπική αγορά εργασίας αλλά ταυτόχρονα κάνει απολύσεις στο προσωπικό της Νέας Υόρκης παρέχοντας και τη δυνατότητα της εθελουσίας εξόδου.

HeliosPlus