Με συμμετοχές σε υψηλά πενταετίας οι Philoxenia και Hotelia

Με συμμετοχές σε υψηλό πενταετίας ξεκινούν στις 18 Νοεμβρίου οι τουριστικές εκθέσεις Philoxenia-Hotelia, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Με συμμετοχές σε υψηλό πενταετίας ξεκινούν στις 18 Νοεμβρίου οι τουριστικές εκθέσεις Philoxenia-Hotelia, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης. Συνολικά οι διοργανώσεις θα φιλοξενήσουν 621 εκθέτες, 383 προσκεκλημένους εμπορικούς επισκέπτες και περισσότερα από 5.000 προγραμματισμένα επιχειρηματικά ραντεβού.
Πιο συγκεκριμένα, στην 32η Philoxenia συμμετέχουν 403 εκθέτες (έναντι 351 πέρυσι) από 16 χώρες, ενώ θα φιλοξενηθούν 217 hosted buyers από 34 χώρες. Από τους 217 hosted buyers, οι 117 είναι μεμονωμένοι και οι υπόλοιποι 100 έρχονται στην έκθεση με ομαδικές αποστολές.

Στην έκθεση Hotelia συμμετέχουν 218 εκθέτες (έναντι 157 πέρυσι), από 24 χώρες (άμεσα και έμμεσα), ενώ οι προσκεκλημένοι εμπορικοί επισκέπτες ανέρχονται σε 166, εκ των οποίων οι 66 προέρχονται από 10 διαφορετικές χώρες και την Ελλάδα και οι 100 από ομαδικές αποστολές. Οι δύο εκθέσεις, που θα διαρκέσουν έως τις 20 Νοεμβρίου, θα εγκαινιαστούν την ερχόμενη Παρασκευή στις 20:00 στο Συνεδριακό Κέντρο, «Ι. Βελλίδης» από την υπουργό Τουρισμού κυρία Ελενα Κουντουρά.

Αναφερόμενος στις φετινές διοργανώσεις ο πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo κ. Τάσος Τζήκας σημείωσε τα αυξημένα μεγέθη των Philoxenia και Hotelia τόσο σε αριθμό εκθετών και προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών όσο και σε εκθεσιακό χώρο, αφού για κάθε έκθεση έχουν προστεθεί δύο περίπτερα, ενώ υπογράμμισε και το νέο τουριστικό εγχείρημα της εταιρείας στην Αθήνα, το Greek Travel Show. Τόνισε δε πως από εδώ και στο εξής και μέχρι τον επόμενο Σεπτέμβριο ένα μήνυμα θα εκπέμπεται συνεχώς από τις κλαδικές εκθέσεις του εθνικού εκθεσιακού φορέα, αυτό της συμμετοχής της Κίνας ως τιμώμενης χώρας στην 82η ΔΕΘ.

Την παρουσία όλης της τουριστικής Ελλάδας – και με τις 13 Περιφέρειες – στη Philoxenia υπογράμμισε ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo κ. Κυριάκος Ποζρικίδης, ενώ ιδιαίτερη αναφορά έκανε στα 4.230 επιχειρηματικά ραντεβού που έχουν κλειστεί, αλλά και στα 880 που έχουν προγραμματιστεί για τη Hotelia. Παράλληλα, τόνισε πως μέχρι στιγμής το 2016 το Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης έχει λειτουργήσει 275 ημέρες.

Από την πλευρά της η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Νομού Θεσσαλονίκης, κα Βούλα Πατουλίδου ανέφερε ότι ο Οργανισμός έχει αναλάβει την ξενάγηση 120 hosted buyers που θα έρθουν στην πόλη.

Η Philoxenia και η Ηotelia υλοποιούνται υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού, του υπουργείου Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης), του ΕΟΤ, καθώς και όλων των μεγάλων τουριστικών φορέων της χώρας, όπως ο ΣΕΤΕ, το ΞΕΕ, ο HATTA και η ΠΟΞ.

Παράλληλες εκδηλώσεις

Στο πρόγραμμα των παράλληλων εκδηλώσεων των δύο εκθέσεων θα πραγματοποιηθούν μεταξύ άλλων:

– Το Διεθνές Συνέδριο Τουρισμού «{Re}Branding Destinations: Image making» στις 18 Νοεμβρίου (στην αίθουσα Α. Ριάδης). Με τη λήξη του συνεδρίου θα ακολουθήσει workshop με θέμα Destination Thessaloniki 2020.

– Τα D POINT Spaces της Hotelia

– Το σεμινάριο «Grow Greek Tourism Online», πρωτοβουλία της Google, σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τον ΣΕΤΕ

– Το «THE ART OF DRINKING» Coffee & Spirit της Hotelia

– Η ημερίδα με θέμα «Εξερχόμενος Τουρισμός από την Κίνα (σχεδόν) όλα όσα θα θέλατε να μάθετε»

– Τα Hotelia Conferences με θέματα όπως οικοτουρισμός και εφαρμογές οικολογικής δόμησης, concierge – holding the golden key to successful services in the hotel industry, κατάταξη τουριστικών καταλυμάτων σε αστέρια & κλειδιά κα.

– Η πρωτοβουλία «Study In Thessaloniki» στο περίπτερο 13.

Παρουσίαση του PROJECT «PLUS TOUR»

Στο πλαίσιο των παράλληλων δραστηριοτήτων της 32ης Philoxenia θα γίνει και η επίσημη παρουσίαση του PROJECT «PLUS TOUR», μιας πρωτοβουλίας με στοχευμένες δράσεις για την ενίσχυση του ποιοτικού τουρισμού. Το PROJECT «PLUS TOUR» είναι μία επαγγελματική δράση που συνδέει τους τουριστικούς επιχειρηματίες της περιοχής ενός τουριστικού προορισμού σε μία ποιοτική προσέγγιση παροχής τουριστικών υπηρεσιών και προϊόντων, με σκοπό να συνεργαστούν μαζί για τη στοχευμένη τουριστική προβολή στους «οικονομικά αποδοτικότερους» πελάτες. Στόχος του είναι η εκμετάλλευση των συνεργειών συνεργαζόμενων τουριστικών επιχειρήσεων για μια κοινή προσπάθεια με κοινό όφελος, απευθυνόμενοι στον «καλύτερο πελάτη» προσφέροντας καλύτερο τουριστικό προϊόν και υπηρεσίες.

Το PROJECT «PLUS TOUR» έχει ήδη ξεκινήσει στη Ρόδο, δίνοντας έμφαση στην αγορά αθλητικού τουρισμού αναψυχής, στοχεύοντας και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, αρχικά στο οκτάμηνο και στη συνέχεια σε 12 μήνες. Η ιδέα και πρωτοβουλία του ιδρυτή του Rhodes Windsurfing & Kitesurfing Academy and Other Sports and Activities κ. Αχιλλέα Τζίμα υλοποιείται με την επιστημονική υποστήριξη του οικονομολόγου, συμβούλου σε θέματα τουριστικής και περιφερειακής ανάπτυξης και μικρομεσαίων επιχειρήσεων κ. Χρήστου Πετρέα. Περιλαμβάνει την προετοιμασία των κατάλληλων τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών που επιλέγονται για συγκεκριμένες αγορές, ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τις επιθυμίες των τουριστών και προσφέρει μία «διαφορετική και προσωποποιημένη τουριστικο-ταξιδιωτική εμπειρία» που ο πελάτης δέχεται ευχαρίστως να πληρώσει, γιατί αντιλαμβάνεται ότι αποκομίζει οφέλη (υπηρεσίες, προϊόντα, συμπεριφορά, υποδομές, περιβάλλον, προσωπική εξυπηρέτηση, κλπ.) που το συνηθισμένο τουριστικό πακέτο δεν περιλαμβάνει.

Η πρωτοβουλία στοχεύει επίσης σε συνεδριακό τουρισμό, τουρισμό πολυτελείας – VIP, τουρισμό υγείας – ευεξίας, γαμήλιο τουρισμό, θρησκευτικό τουρισμό και πολιτιστικό τουρισμό.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.