Νέα υπηρεσία-«τηλεφωνικό κέντρο» Vodafone One Net

Ένα καινοτόμο «τηλεφωνικό κέντρο» για μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις λανσάρει η Vodafone στην Ελλάδα.

Ένα καινοτόμο «τηλεφωνικό κέντρο» για μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις λανσάρει η Vodafone στην Ελλάδα. Η υπηρεσία One Net, που αποτελεί παγκόσμια καινοτομία της εταιρείας με 4 εκατ. χρήστες σε 13 χώρες, έρχεται στην Ελλάδα ως η πρώτη λύση που συνδυάζει κινητή και σταθερή τηλεφωνία σε μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα.
Παρουσιάζοντας την νέα υπηρεσία, την οποία χρησιμοποιούν ήδη 400 επιχειρήσεις στη χώρα μας, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας κ. Χάρης Μπρουμίδης επισήμανε ότι η εταιρεία «καινοτομεί και φέρνει τη σύγκλιση στις τηλεπικοινωνίες, με όραμα την κοινωνία των Gigabit. Μέσα από καινοτόμες υπηρεσίες που έρχονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, κάνουμε τις σύγχρονες τεχνολογίες οικονομικά προσιτές για όλους τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις, οι οποίες μέχρι σήμερα αναγκάζονταν να επενδύουν σημαντικά κεφάλαια για να προμηθεύονται, να συντηρούν και να αναβαθμίζουν τα τηλεφωνικά τους κέντρα».
Η μείωση του κόστους απόκτησης, λειτουργίας και συντήρησης των «παραδοσιακών» τηλεφωνικών κέντρων, καθώς και η αύξηση της παραγωγικότητας, χάρη στην ευελιξία και την αδιάλειπτη επικοινωνία για όλους τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις είναι τα βασικά πλεονεκτήματα της νέας υπηρεσίας.
Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα επικοινωνίας που ενσωματώνει τα σταθερά και κινητά τηλέφωνα στο τηλεφωνικό κέντρο που φιλοξενείται στο Cloud της Vodafone, προσφέροντας όλες τις νέες τεχνολογίες μέσων πρόσβασης (VDSL, 4G και οπτική ίνα). Σε αδρές γραμμές, για παράδειγμα, ο ιδιοκτήτης μιας μικρής επιχείρησης που θα εμπιστευτεί τη νέα υπηρεσία της Vodafone θα μπορεί να δέχεται τα τηλέφωνα των πελατών του στο σταθερό του τηλέφωνο, να τα εκτρέπει στο κινητό του, ακόμα και κατά τη διάρκεια της κλήσης εάν πρέπει να μετακινηθεί, όπως και το αντίστροφο.
Επίσης, μέσω του application της υπηρεσίας, θα μπορεί να ρυθμίζει διαφορετικές παραμέτρους λειτουργίας, όπως να χτυπούν οι κλήσεις ταυτόχρονα σε όλες τις συσκευές που διαθέτει ή να πραγματοποιεί κλήσεις από το κινητό ενώ στον πελάτη θα εμφανίζεται ο τηλεφωνικός αριθμός της εταιρείας. Και αυτό μπορεί να εφαρμοστεί όσους εργαζόμενους και αν διαθέτει μια επιχείρηση. Αναλόγως με τον αριθμό των χρηστών αυξομειώνεται και η πάγια μηνιαία χρέωση της υπηρεσίας.
Ο καινοτόμος εξοπλισμός περιλαμβάνει ένα router με ενσωματωμένο εφεδρικό 4G δίκτυο και μπαταρία, ώστε να μη δημιουργείται «κενό» στην επικοινωνία. Τέλος, προσφέρει τις πιο σύγχρονες λειτουργίες τηλεφωνικού κέντρου, όπως φωνητική πύλη (IVR) και μοναδικά εργαλεία διαχείρισης κλήσεων από IP τηλεφωνικές συσκευές.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.