Κάθε φορά που επιστρέφεις στο αριστερό κάθισμα του up!, η έκπληξη είναι ακριβώς η ίδια. Με τον πλέον ευθύ και αποτελεσματικό τρόπο η μικρότερη σε διαστάσεις πρόταση της VW όχι μόνο ανταποκρίνεται στον ρόλο που της αναλογεί, εκθέτοντας το σύνολο του ανταγωνισμού της, αλλά αμφισβητεί με τις ικανότητές της στην άσφαλτο πολύ μεγαλύτερες, σε διαστάσεις, επιλογές.
Στην ανανεωμένη εκδοχή του, η προσπάθεια εκσυγχρονισμού της εικόνας του περιορίζεται στον ανασχεδιασμό δευτερευόντων τμημάτων του αμαξώματος, όπως οι προφυλακτήρες και τα φωτιστικά σώματα.
Περισσότερες εξοπλιστικές επιλογές, που στις περισσότερες των περιπτώσεων μεταφράζονται σε αμέτρητες δυνατότητες εξατομίκευσης, προσφέρει το εσωτερικό. Η ποιότητα παραμένει σε υψηλά, για τα δεδομένα της κατηγορίας, επίπεδα ενώ οι παρεμβάσεις σε επίπεδο εργονομίας έχουν αφήσει στο παρελθόν τα κακώς κείμενα της προηγούμενης γενιάς του αυτοκινήτου.
Μια μικρή περίοδο εξοικείωσης απαιτεί ο χειρισμός του ηχοσυστήματος με τις εκτεταμένες δυνατότητες συνδεσιμότητας. Από τη στιγμή, πάντως, που το up! δεν προσφέρεται –έστω και προαιρετικά –με την αφαιρούμενη οθόνη αφής, θα πρέπει να επιστρατεύσεις ένα smartphone ώστε να αξιοποιήσεις με τη βοήθεια και της αντίστοιχης εφαρμογής τις δυνατότητες του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.
Κάτω από τις μεταλλικές επιφάνειες του μικρού VW δεν έχουν αλλάξει πολλά πράγματα. Η ποιότητα κύλισης εξακολουθεί να εντυπωσιάζει, με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 999 κ.εκ. απόδοσης 75 ίππων να προσφέρει, σε συνδυασμό με το μηχανικό κιβώτιο των πέντε σχέσεων, την απαραίτητη σπιρτάδα μέσα στην πόλη, όπως και τη δυνατότητα κάλυψης μεγαλύτερων αποστάσεων.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ