Με το περίφημο «double 0» να δηλώνει με τρόπο ξεκάθαρο την ιδιαιτερότητα των προδιαγραφών του, το νέο 3008 καλείται να επαναπροσδιορίσει τη θέση της Peugeot στην κατηγορία των μικρομεσαίων διαστάσεων SUV.
Αφετηρία αυτής της προσπάθειας αποτελεί δίχως αμφιβολία ο σχεδιασμός των επιφανειών του αμαξώματος. Φουτουριστικός, ανάλογος της τόλμης που έχουν επιδείξει οι Γάλλοι στο παρελθόν αλλά και της φαντασίας με την οποία προσεγγίζουν κάθε τετράτροχο δημιούργημά τους.
Τον ίδιο δρόμο ακολουθεί και το εσωτερικό, αποτελώντας την τελευταία χρονικά και πιο προηγμένη τεχνολογικά υλοποίηση του i-Cockpit.
Σχεδίαση από το μέλλον


Το τιμόνι έχει εξοστρακίσει κάθε χαρακτηριστικό που θα μπορούσε να το συνδέσει με το παρελθόν. Μικρότερο σε μέγεθος, με επίπεδη κορυφή και βάση ώστε το βλέμμα σου να μη συναντά εμπόδια στον δρόμο του για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Ο τελευταίος απαρτίζεται από μια οθόνη μεγέθους 12,3 ιντσών και προσφέρει τη δυνατότητα πλήρους παραμετροποίησης των ενδείξεων που φιλοξενεί μέσω πέντε προεπιλεγμένων προβολών.
Μια δεύτερη ψηφιακή οθόνη αφής 8 ιντσών είναι τοποθετημένη στη κορυφή της κεντρικής κονσόλας, υποστηρίζοντας τις λειτουργίες των συστημάτων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.
Χαμηλότερα, μια σειρά διακοπτών εξασφαλίζουν απευθείας πρόσβαση στα κρισιμότερα υποσυστήματα του αυτοκινήτου, όπως είναι εκείνα του κλιματισμού και της δορυφορικής πλοήγησης.
Οι προηγμένες εφαρμογές ενεργητικής ασφάλειας δεν λείπουν, όπως δεν λείπουν και οι χώροι που με τη σειρά τους εγγυώνται την άνεση στον πενταθέσιο θάλαμο επιβατών.
Εχοντας προσθέσει σχεδόν 8 εκατοστά στο συνολικό μήκος –εκ των οποίων τα 6,2 εκατοστά προκύπτουν από την αύξηση του μεταξονίου –και με τον χώρο αποσκευών να ξεκινά από τα 520 λίτρα, το νέο 3008 δεν δυσκολεύεται να υποστηρίξει τον διττό προσανατολισμό του.
Παρά την αισθητή αύξηση των διαστάσεων πάντως, το βάρος της δεύτερης γενιάς του γαλλικού SUV έχει περιοριστεί ως και κατά 100 κιλά, γεγονός που κατά κύριο λόγο οφείλεται στο δάπεδο που φιλοξενεί ήδη το 308 και έχει γίνει γνωστό με την κωδική ονομασία EMP2.
Αλλωστε από το οπλοστάσιο του δημοφιλούς μικρομεσαίου hatchback προκύπτουν και τα κινητήρα σύνολα της νεοσύστατης γκάμας του 3008. Η αρχή γίνεται με τον τρικύλινδρο-υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης των 1,2 λίτρων διαμορφώνοντας τις εκδόσεις PureTech των 130 ίππων.
Η σκυτάλη περνά στο επίσης υπερτροφοδοτούμενο σύνολο των 1,6 λίτρων απόδοσης 165 ίππων, προτού καταλήξει στον πετρελαιοκινητήρα των 1.598 κ.εκ. με τις δύο εκδόσεις ισχύος (100 και 120 ίπποι).
Παντώς καιρού και εδάφους


Απουσία συστήματος τετρακίνησης, οι εκτός δρόμου ικανότητες του αυτοκινήτου περιγράφοντα από τα 22 εκατοστά της απόστασης που το χωρίζουν από το έδαφος καθώς και από το προαιρετικά διαθέσιμο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Advace Grip Control, το οποίο συνοδεύεται από ελαστικά μεικτής χρήσης και σύστημα υποβοήθησης κατάβασης.
Εναν διαφορετικό, σαφώς πιο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα χαρίζει η επιλογή του Driver Sport Pack, προσαρμόζοντας αναλόγως τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του συστήματος διεύθυνσης, την απόκριση του κινητήρα ή ακόμα και του αυτόματου κιβωτίου στις εκδόσεις που προσφέρεται.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ