Προεξάρχουσας της SL, του roadster που από το 1957 έως και σήμερα στοιχειώνει τα όνειρα κάθε θιασώτη της αυτοκίνησης, η σύγχρονη ιστορία της Mercedes-Benz είναι γεμάτη από προτάσεις που απαρνήθηκαν την ασφάλεια της μεταλλικής-σταθερής οροφής για χάρη της δόξας που μπορεί να εξασφαλίσει απλά και μόνο η απουσία της.
Γεμάτη από λιγότερο ή περισσότερο εντυπωσιακά cabrio που ακόμα και όταν δεν κατάφεραν να χαρίσουν στη γερμανική φίρμα μερικά ακόμα ψηφία στον συνολικό αριθμό των πωλήσεών της συνέβαλαν τα μέγιστα στη διαμόρφωση ενός αναμφίβολα αστραφτερού προφίλ.
Κρίνοντας, λοιπόν, από την εικόνα της C-Class Cabriolet και προτού ακόμα μπεις στη διαδικασία να αξιολογήσεις την επάρκεια του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα βενζίνης των 1,6 λίτρων ή του πλαισίου, η προσπάθεια της Mercedes-Benz μπορεί να θεωρηθεί επιτυχημένη.
Για τα μάτια σου μόνο


Με μήκος που αγγίζει τα 4,7 μέτρα και τα εξοπλιστικά στοιχεία των εκδόσεων AMG, είναι κάτι παραπάνω από προφανές πως στη συγκεκριμένη C180 Cabrio δεν έχουν γίνει εκπτώσεις.
Ακόμα και με την υφασμάτινη οροφή στη φυσική της θέση, η C-Class Cabriolet είναι εκθαμβωτική, αναδεικνύοντας με κάθε ευκαιρία τις εξωτικές αναλογίες που κληρονόμησε από την coupe εκδοχή της δημοφιλούς Mercedes. Αλλωστε στην ήδη γνωστή C-Class Coupe παραπέμπει και ο θάλαμος επιβατών.
Εξαίρεση αποτελούν οι διακόπτες που σχετίζονται με την αναδίπλωση της οροφής και εκείνα τα εξοπλιστικά στοιχεία που διατίθενται προαιρετικά και καλούνται να εξασφαλίσουν τη μέγιστη δυνατή άνεση όταν το ύφασμα έχει πλέον αποσυρθεί. Η παραπάνω διαδικασία διαρκεί περίπου 20 δευτερόλεπτα και μπορεί να ολοκληρωθεί ακόμα και εν κινήσει, αρκεί η ταχύτητα να μην ξεπερνά τα 50 χλμ./ώρα.
Η δυσκολία πρόσβασης στην πίσω σειρά καθισμάτων δεν αναιρεί το γεγονός ότι η C-Class Cabriolet προσφέρει στο εσωτερικό της τέσσερις πραγματικές θέσεις, όπως και τον απαραίτητο χώρο ώστε να τοποθετήσεις τις αποσκευές μιας ολιγοήμερης εξόρμησης.
Αν θα έπρεπε να βελτιώσεις κάτι, τότε αυτή θα ήταν η ηχομόνωση, καθώς σε αρκετές περιπτώσεις η υφασμάτινη οροφή δεν καταφέρνει να κρατήσει μακριά από τον θάλαμο επιβατών τον θόρυβο. Ας σημειωθεί ότι με ιδιαίτερα χαμηλό κόστος μπορεί να κανείς να προμηθευτεί την αναβαθμισμένη εκδοχή της υφασμάτινης οροφής, η οποία υπόσχεται μια σαφώς καλύτερη… ακουστική.
Ανατρέποντας τα προγνωστικά


Οι τροχοί των 19 ιντσών, οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, η διαμαντένια μάσκα, ακόμα και η χαμηλωμένη κατά 15 χιλιοστά ανάρτηση αφήνουν υποσχέσεις που ο μικρότερος σε ισχύ και κυβισμό κινητήρας στην γκάμα της C-Class Cabriolet φαινομενικά δύσκολα θα μπορούσε να εκπληρώσει.
Βέβαια, οι 156 ίπποι και τα 250 Nm ροπής επιταχύνουν τα περίπου 1.600 κιλά της C180 Cabriolet από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8,9 δευτερόλεπτα, επίδοση η οποία μάλιστα επαναλαμβάνεται στις εκδόσεις που διαθέτουν το προαιρετικά διαθέσιμο αυτόματο κιβώτιο των εννέα σχέσεων αντί του εξατάχυτου μηχανικού.
Πέρα από την αμεσότητα και την ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης, πέρα από τα υπερ-υψηλά περιθώρια πρόσφυσης που εξασφαλίζουν τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά των 19 ιντσών, πέρα από το εξαιρετικό σε όλα του 9G-TRONIC και τα διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης του DYNAMIC SELECΤ, εκείνη που σου επιτρέπει να νιώθεις σίγουρος για την επιλογή σου είναι η απολύτως πειστική, για το μέγεθος και το είδος του αυτοκινήτου, ακαμψία.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ