100% Hotel Show 2016 από 25 έως 28 Νοεμβρίου

Από τις 25 έως τις 28 Νοεμβρίου θα πραγματοποιηθεί το 100% Hotel Show 2016 στο MEC Παιανίας, παρέχοντας λύσεις και τεχνογνωσία σε επαγγελματίες της φιλοξενίας. Η έκθεση (www.hotelshow.gr), που διοργανώνεται για τέταρτη χρονιά και δέχεται πάνω από 10.000 επισκέπτες, εφέτος καταγράφει αύξηση 30% στον αριθμό των εγγραφών επαγγελματιών επισκεπτών, ενώ έχει δεσμεύσει το σύνολο του διαθέσιμου εκθεσιακού χώρου.

Από τις 25 έως τις 28 Νοεμβρίου θα πραγματοποιηθεί το 100% Hotel Show 2016 στο MEC Παιανίας, παρέχοντας λύσεις και τεχνογνωσία σε επαγγελματίες της φιλοξενίας. Η έκθεση (www.hotelshow.gr), που διοργανώνεται για τέταρτη χρονιά και δέχεται πάνω από 10.000 επισκέπτες, εφέτος καταγράφει αύξηση 30% στον αριθμό των εγγραφών επαγγελματιών επισκεπτών, ενώ έχει δεσμεύσει το σύνολο του διαθέσιμου εκθεσιακού χώρου.
Πάνω από το 70% των επαγγελματιών της φιλοξενίας προτίθεται, εφόσον βρει τις κατάλληλες επιλογές, να προχωρήσει σε κάποιας μορφής επένδυση την περίοδο 2016-2017, είτε σε επίπεδο εξοπλισμού, λειτουργικών βελτιώσεων και πιο ποιοτικών υπηρεσιών, είτε σε επίπεδο marketing, πωλήσεων και προβολής, όπως προκύπτει από τη διαδραστική επικοινωνία του 100% Hotel Show με τους εκθέτες και τους επισκέπτες του. Εξάλλου, για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και τα τουριστικά καταλύματα υψηλών ποιοτικών προδιαγραφών, οι απαιτήσεις διατήρησης και περαιτέρω βελτίωσης των υπηρεσιών και του προϊόντος τους είναι μεγάλες.
Η δομή της έκθεσης ακολουθεί τα πέντε στάδια/τομείς ανάπτυξης ενός ξενοδοχείου, ξεκινώντας από την αρχιτεκτονική προδιαγραφή, μέχρι και τα κανάλια διανομής του τελικού προϊόντος. Ειδική βαρύτητα, όμως, δίνεται στην τεχνογνωσία μέσα από τα επαγγελματικά Workshops που διοργανώνονται στο πλαίσιο του 100% Hotel Show. Ειδικότερα, εφέτος την πρώτη μέρα, επικεντρώνονται στο θέμα της αύξησης των μεμονωμένων κρατήσεων με πρακτικές συμβουλές από σημαντικές εταιρείες όπως η Google, η Web Hotelier, η Nelios και το Destsetters, ενώ τη δεύτερη ημέρα, διακεκριμένοι ομιλητές από το χώρο των Boutique Ξενοδοχείων θα δώσουν συμβουλές για την καλύτερη ανάπτυξη μικρότερων μονάδων αλλά και για τα δίκτυα διανομής σε πιο ποιοτικά κοινά-στόχους.
Για πρώτη φορά επίσης η έκθεση εισάγει τις κατ’ ιδίαν συναντήσεις των επισκεπτών με στελέχη κορυφαίων εταιρειών της τουριστικής αγοράς. Στις συναντήσεις αυτές, που θα είναι προκαθορισμένες, οι ενδιαφερόμενοι επαγγελματίες θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν το θέμα που τους απασχολεί με τους πλέον κατάλληλους ειδικούς και να έχουν άμεσες κατευθύνσεις και προτάσεις. Στο πρώτο φετινό «Hospitality Networking Brands» θα συμμετέχουν εταιρείες όπως η Web Hotelier, οι Nelios & Axia Hospitality, το Greek Travel Pages και το Destsetters.
Επιπρόσθετα, η φετινή διοργάνωση ενισχύεται με τρεις παράλληλες εκδηλώσεις, τα 100% Hotel Design Awards, τα οποία αναδεικνύουν Ελληνικά και Κυπριακά ξενοδοχεία με ιδιαίτερο σχεδιασμό, τον Διαγωνισμό Περιπτέρου και το Vip Opening Party με σημαντικές ευκαιρίες για Networking.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.