To Mega έκλεισε… την πρώτη θέση

Πόσες φορές θα χρειαστεί να πει κάποιος πως η εφετινή τηλεοπτική σεζόν είναι η πλέον παράδοξη; Πολλές μάλλον. Ως

Πόσες φορές θα χρειαστεί να πει κάποιος πως η εφετινή τηλεοπτική σεζόν είναι η πλέον παράδοξη; Πολλές μάλλον. Ως την περασμένη εβδομάδα ένα κανάλι το οποίο σχεδόν έχει μπει στον αυτόματο πιλότο, το Mega, ήταν πρώτο σε τηλεθέαση και στα δυναμικά κοινά και στο σύνολο. Τις τρεις πρώτες ημέρες της τρέχουσας εβδομάδας το Mega αντέχει απέναντι στον ανταγωνισμό του Alpha και του ΑΝΤ1, οι οποίοι λανσάρουν ήδη το νέο πρόγραμμά τους, και τερματίζει ή τρίτο σε απόσταση αναπνοής ή ακόμη και πρώτο, όπως συνέβη την περασμένη Τετάρτη 5 Οκτωβρίου, στη ζώνη του prime time με ποσοστό 22,7% έναντι 11,5% του ΑΝΤ1 και 19% του Alpha.
Εντύπωση προκαλεί και η αυξημένη ροή διαφημίσεων. Πόλος έλξης και για τη διαφημιστική αγορά είναι τα υψηλά ποσοστά τηλεθέασης που σημειώνει το κανάλι μέσα από την προβολή εξαιρετικών σειρών που έχει στο αρχείο του. Οπως σημειώνει και η κυρία Βιβή Καμάμη, διευθύνουσα σύμβουλος της Starlink, «είναι εντυπωσιακό και για εμάς στη διαφημιστική αγορά ότι το Mega παραμένει τόσο ψηλά στους δείκτες της τηλεθέασης. Και διαπιστώνουμε ότι αυτό συνεχίζεται και τώρα που έχουμε εισέλθει στη νέα τηλεοπτική σεζόν».

HeliosPlus

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.