ΕΚΑΒ: Δεν καταργείται το παράρτημα Νομού Ευβοίας

Τη διαβεβαίωση ότι δεν καταργείται το παράρτημα του Νομού Ευβοίας δίνει η διοίκηση του ΕΚΑΒ απαντώντας σε πρόσφατη καταγγελία της Ένωσης Ιατρών Νοσοκομείων Νομού Εύβοιας (ΕΙΝΝΕΥΒ). Μάλιστα, την κατηγορεί για αντανακλαστικά «Ραν Ταν Πλαν» και εξηγεί ότι η υπαγωγή του τηλεφωνικού κέντρου του ΕΚΑΒ Ευβοίας στην κεντρική υπηρεσία, στην Αθήνα, συμβάλλει σε καλύτερη εξυπηρέτηση των περιστατικών.

Τη διαβεβαίωση ότι δεν καταργείται το παράρτημα του Νομού Ευβοίας δίνει η διοίκηση του ΕΚΑΒ απαντώντας σε πρόσφατη καταγγελία της Ένωσης Ιατρών Νοσοκομείων Νομού Εύβοιας (ΕΙΝΝΕΥΒ). Μάλιστα, την κατηγορεί για αντανακλαστικά «Ραν Ταν Πλαν» και εξηγεί ότι η υπαγωγή του τηλεφωνικού κέντρου του ΕΚΑΒ Ευβοίας στην κεντρική υπηρεσία, στην Αθήνα, συμβάλλει σε καλύτερη εξυπηρέτηση των περιστατικών.

«Μόνο προβληματική και ύποπτη θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η πρόσφατη καταγγελία της ηγεσίας της ΕΙΝΝΕΥΒ στις 09/09/2016, για υποτιθέμενη κατάργηση του ΕΚΑΒ Εύβοιας λόγω υπαγωγής του στην Αθήνα και λόγω ελλιπούς στελέχωσης με ασθενοφόρα και πληρώματα. Η ηγεσία της ΕΙΝΝΕΥΒ επιδεικνύοντας αντανακλαστικά ‘Ραν Ταν Πλαν’, θυμήθηκε σήμερα να καταγγείλει τη μεταφορά του Τηλεφωνικού κέντρου του ΕΚΑΒ Εύβοιας στη Κεντρική Υπηρεσία, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 19-5-2016» επισημαίνει σε ανακοίνωσή του το ΕΚΑΒ.

Απαντώντας στις καταγγελίες της ΕΝΙΝΝΕΥΒ για κατάργηση του τοπικού παραρτήματος, η διοίκηση του ΕΚΑΒ υποστηρίζει ότι δεν συντρέχει τέτοιος λόγος καθώς, όπως αναφέρει, τους τελευταίους 4-5 μήνες, επισκευάσθηκαν και δόθηκαν προς χρήση στο στο ΕΚΑΒ Εύβοιας 7 ασθενοφόρα, προστέθηκαν επιπλέον 4 ασθενοφόρα στους περιφερειακούς Τομείς και έτσι επέστρεψαν ασθενοφόρα στη Χαλκίδα, ενώ τα πληρώματα του ΕΚΑΒ αυξήθηκαν κατά 8 (1 Κάρυστο 1 στη Ιστιαία 2 στην Κύμη και 4 από το όφελος της μεταφοράς του Τηλεφωνικού Κέντρου).

Σύμφωνα με τον υπεύθυνο του Τομέα ΕΚΑΒ της Εύβοιας Νίκο Κόκκο, στη Χαλκίδα λειτουργούσε τηλεφωνικό κέντρο (166) μόνο με έναν υπάλληλο ανά βάρδια, και η διοίκηση του ΕΚΑΒ αποφάσισε την μεταφορά του Τηλεφωνικού κέντρου στη Κεντρική Υπηρεσία, όπου η ανταπόκριση των την τηλεφωνικών κλήσεων είναι ποιο εξειδικευμένη, η δε διαβίβαση στα ασθενοφόρα η ίδια.

Μαίρη Μπιμπή

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.