Είναι τόση η βιασύνη τους να στήσουν το δικό τους καθεστώς στην παιδεία, που δεν προλαβαίνουν να συνεννοηθούν ούτε μεταξύ τους. Έτσι πριν καλά καλά στεγνώσει το μελάνι από την μουλωχτή τροπολογία Φίλη με την οποία συλλήβδην και χωρίς αξιολόγηση όλα τα μέλη του ειδικού διδακτικού προσωπικού προάγονταν αυτομάτως σε λέκτορες, η ρύθμιση ανακαλείται με …επείγουσα εντολή της αναπληρώτριας υπουργού Σίας Αναγνωστοπούλου!.
Τώρα πώς γίνεται να μην εφαρμόζεται ψηφισμένος πλέον νόμος με ένα mail της αν.υπουργού μόνο οι μαθητευόμενοι μάγοι του Σύριζα το ξέρουν…Είναι ενδεικτικό μάλιστα της προχειρότητας που νομοθετούν ότι στο mail αναφέρεται ως λόγος μη εφαρμογής η…αδυναμία υλοποίησης του.
Ο υπουργός Παιδείας αποφάσισε αγνοώντας τα πανεπιστήμια,τους συνεργάτες του στο υπουργείο, να προχωρήσει σε μια παράλογη ρύθμιση που καταργούσε κάθε αυτοτέλεια των ΑΕΙ,αλλά και κάθε έννοια αξιοκρατίας και αξιολόγησης .Οι καθολικές αντιδράσεις που προκάλεσε οδήγησε αναποφεύκτως σε μια αυτό-εξευτελιστική αναδίπλωση και ουσιαστική αναγνώριση του παράνομου της μεθόδευσης.
Αντί να ασχοληθούν με τα χρόνια προβλήματα της εκπαίδευσης εξαντλούνται σε ασκήσεις προχειρότητας με βάση το κομματικό τους συμφέρον και στην κατάργηση όποιων θετικών βημάτων είχαν γίνει τα προηγούμενα χρόνια. Είναι χαρακτηριστικό ότι το σύνολο σχεδόν των συμβουλίων των ΑΕΙ έχει υποβάλλει την παραίτηση του, μετά τη διαρκή υπονόμευση τους. Κορυφαίοι έλληνες και ξένοι ακαδημαϊκοί, με σημαντικές επιστημονικές δάφνες που είχαν προσφερθεί αφιλοκερδώς να συμβάλλουν στην αναδιοργάνωση των πανεπιστημίων, απογοητευμένοι εγκαταλείπουν την προσπάθεια.
Προχειρότητα, στενομυαλιά,ιδεοληψίες και εμπάθεια κατά κάθε είδους αριστείας, κυριαρχούν με συνέπεια τη διαρκή υποβάθμιση της εκπαίδευσης. Από τη μια διακηρύσσουν ότι η παιδεία αποτελεί τη μεγαλύτερη επένδυση της χώρας και από την άλλη, στην πράξη, κάνουν ότι μπορούν για να την απαξιώσουν.Μαθητευόμενοι μάγοι που παριστάνουν τους ειδήμονες περί παντός του επιστητού με αποτέλεσμα να διαιωνίζουν την πολλαπλή κρίση που βιώνουμε…

ΤΟ ΒΗΜΑ