Ερωτηματικά για τις συνθήκες του δυστυχήματος στην Αίγινα – Ποιοι οι τρεις συνεπιβάτες

Η παραίτηση του δικηγόρου A. Λυκουρέζου από την υπόθεση με πρωταγωνιστή τον εξάδελφό του Θρασύβουλο Λυκουρέζο συνοδεύεται από έντονη φημολογία για την ταυτότητα του οδηγού του ταχύπλοου, αφού φαίνεται απίθανο να το οδηγούσε μνε με αυτόν τον ακραίο τρόπο από άτομο με τα προβλήματα υγείας που επικαλείται και ο ίδιος ο 78χρονος κατηγορούμενος.

Ο υπουργός Ναυτιλίας κ. Θ. Δρίτσας μιλώντας αποκλειστικά στο Βήμα για το «αδιανόητο» όπως το χαραχτήρησε δυστυχημα, όσο αφορά το θέμα των συνεπιβατών του 78χρονου για τους οποίους, μέχρι σήμερα υπήρχε αοριστία, ανεφερε ότι πρόκειται για τους Επαμεινώνδα Βενετσάνο και Ευθυμία Βενετσάνου, ηλικίας 60 με 70 ετών και την Καρακάση Θεοδώτη.

Και οι τρεις στις καταθέσεις τους στο λιμεναρχείο δήλωσαν ότι το ταχύπλοο οδηγούσε ο Θρασύβουλος Λυκουρέζος. Επίσης ο υπουργός είπε , «η κόρη και γαμπρός του Λυκουρεζου προσκόμισαν εισητήρια που βεβαίωναν πως ταξίδεψαν σολο την Κρήτη προς Αθήνα το απόγευμα της του δυστυχήματος όταν ενημερωθηκαν για τα γεγονότα. Επίσης ο εγγονος του 78χρονου δεν θα μπορούσε να οδηγει αφου είναι μικρής ηλικίας».

Οσον αφορά στον οδηγό του ταχύπλοου ο κ. Δρίτσας είπε ότι ο οδηγός κατέθεσε ότι μετά το πρώτο σοκ κάλεσε δικούς του ανθρώπους και φρόντισε να μετεπιβιβάσει και να βγάλει στην ακτή τους φίλους του που ήταν μαζί του στο σκάφος και ότι ο ίδιος έμεινε αρκετή ώρα επάνω γιατί έμπαζε νερά.

Είπε επίσης ο οδηγός ότι είχε τον χρόνο να επικοινωνήσει με τους δικούς του και τους δικηγόρους του και ότι ο ίδιος τηλεφώνησε στις αρχές λέγοντας «αυτός που ψάχνετε είμαι εγώ, ελάτε να με πιάσετε».


Η παραίτησητου δικηγόρου A. Λυκουρέζου
από την υπόθεση με πρωταγωνιστή τον εξάδελφό του Θρασύβουλο Λυκουρέζο συνοδεύεται από έντονη φημολογία για την ταυτότητα του οδηγού του ταχύπλοου, αφού φαίνεται απίθανο να το οδηγούσε με με αυτόν τον ακραίο τρόπο από άτομο με τα προβλήματα υγείας που επικαλείται και ο ίδιος ο 78χρονος κατηγορούμενος.

Σύμφωνα με πληροφορίες κατά την πολύωρη ανάκριση του δράστη ετέθη θέμα, αν μέσα επέβαιναν και ζευγάρι στενών συγγενών του, αλλά ο γαμπρός και η κόρη του έδειξαν εισιτήρια που αποδείκνυαν ότι ταξίδεψαν αεροπορικά από το Ηράκλειο Κρήτης, το απόγευμα μετά την τραγωδία…
Μάλιστα εξετάσθηκε και το σενάριο, μήπως οδηγούσε εγγονός, αλλά ο μεγαλύτερος είναι μόλις 10 χρόνων.
Στην ερώτηση προς τον δράστη γιατί δεν κάλεσε εκείνος το λιμεναρχείο εκείνος απάντησε ότι ήταν «σε κατάσταση σοκ». Αίσθηση προκαλεί η ομολογία του ότι μαζί του ήταν άλλοι τρεις και ότι μετά το ατύχημα κάλεσε έναν γνωστό του δύτη και έναν ακόμα ναύτη άλλης θαλαμηγού, οι οποίοι μετέφεραν τους τέσσερις επιβάτες του ταχύπλοου στην θαλαμηγό ιδιοκτησίας γυναίκας από την Ελβετία!
Μάλιστα ομολόγησε ότι δεν κάλεσε ποτέ για τη διάσωση των ανθρώπων, που είχε χτυπήσει. Όταν ρωτήθηκαν ο δύτης και ο ναύτης επιβεβαίωσαν το σενάριο του Θ. Λυκουρέζου.
Πάντως στη δικογραφία υπάρχουν μαρτυρίες ότι ο συγκεκριμένος είχε παρόμοια συμπεριφορά και ως οδηγός αυτοκινήτου.

Η ανακοίνωση του Λιμενικού

Αναφορικά με το τραγικό δυστύχημα της σύγκρουσης σκαφών στη νήσο Αίγινα την 16-08-2016 που είχε ως αποτέλεσμα το θανάσιμο τραυματισμό τεσσάρων (04) επιβαινόντων του Ε/Γ – Τ/Ρ “ΑΝΤΩΝΙΑ” N. Αίγινας 66, από το Αρχηγείο του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, ανακοινώνεται ότι οι έρευνες για τον εντοπισμό τυχόν άλλων αγνοουμένων περατώθηκαν μεσημβρινές ώρες σήμερα με αρνητικά αποτελέσματα. Μετά την άμεση κινητοποίηση του Ενιαίου Κέντρου Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., στις έρευνες συμμετείχαν συνολικά ένα (01) Πλοίο Ανοικτής Θαλάσσης Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., τέσσερα (04) περιπολικά σκάφη Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ιδιωτικά σκάφη, ελικόπτερο Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ελικόπτερο Π.Ν., καθώς και κλιμάκιο της Μονάδας Υποβρύχιων Αποστολών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ..

Η προανάκριση για το τραγικό συμβάν βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη έτσι ώστε να μη μείνει αναπάντητο κανένα ερώτημα του δυστυχήματος και να διαλευκανθούν πλήρως τα αίτια και οι συνθήκες του.

Παράλληλα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Ναυτικών Ατυχημάτων και Συμβάντων (ΕΛΥΔΝΑ) βρίσκεται από την πρώτη στιγμή στη ν. Αίγινα και διεξάγει ενδελεχή τεχνική διερεύνηση του συμβάντος, στο πλαίσιο εφαρμογής του Ν.4033/2011, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

Από τα μέχρι στιγμής συγκεντρωθέντα στοιχεία, προκύπτει ότι στο ταχύπλοο σκάφος “ΝΤΟΥΕΝΤΕ” Τ. Αίγινας 171 επέβαιναν τα κάτωθι τέσσερα (04) άτομα:
Λυκουρέζος Θρασύβουλος, ετών 77, ως Κυβερνήτης του σκάφους, ο οποίος παραπέμφθηκε από τη Λιμενική Αρχή Αίγινας στην αρμόδια Εισαγγελική Αρχή με τις κατηγορίες της παράβασης των άρθρων 94, 302, 310 και 278 του Π.Κ., ήτοι συρρέον ανθρωποκτονία από αμέλεια και βαριά σωματική βλάβη καθώς και πρόκληση ναυαγίου από αμέλεια και πήρε αναβολή προκειμένου απολογηθεί αύριο ενώπιον της αρμόδιας ανακριτικής Αρχής.
Βενετσιάνος Επαμεινώνδας – Παύλος, ετών 83
Βενετσιάνου Ευθυμία, ετών 80
Καρακάση Θεοδότη, ετών 65.

Από τους επιβαίνοντες στο βυθισθέν Ε/Γ – Τ/Ρ “ΑΝΤΩΝΙΑ” Ν. Αίγινας 66 ανασύρθηκαν νεκροί οι:
Τρίμης Στυλιανός, ετών 58, Κυβερνήτης
Κατιφές Θεοδόσιος, ετών 44
Κατιφέ Σεβαστή, ετών 5
Cherednyk Jevgen, ετών 35, χωρίς να έχει επίσημα ταυτοποιηθεί από οικείους του.

Επίσης, από τους διασωθέντες του Ε/Γ – Τ/Ρ, τραυματίες είναι οι:
Γεωργιάδης Μιχαήλ, ετών 64
Λαμπρακόπουλος Γεώργιος, ετών 26
Λαμπρακόπουλος Μιχαήλ, ετών 16
Σίδερης Αναστάσιος, ετών 28, καθώς και η
Cherednyk Anastasiia, ετών 28, Ουκρανικής υπηκοότητας, η οποία λόγω της σοβαρότητας της κατάστασής της παραμένει ακόμα νοσηλευόμενη στο ΚΑΤ.

Τέλος, στο Ε/Γ – Τ/Ρ “ΑΝΤΩΝΙΑ” Ν. Αίγινας 66 επέβαιναν και διασώθηκαν και οι κάτωθι:
Πλούμπης Δημήτριος, ετών 36
Xenika – Κατιφέ Olga, ετών 44
Κατιφές Θεόδωρος, ετών 9
Αναστασίου Αναστάσιος, ετών 42
Αρκουζή Αλεξάνδρα, ετών 36
Αναστασίου Αναστασία, ετών 6
Μπενέκου Ελένη, ετών 20
Μπρέγκου Ίλντα, ετών 21
Χατζηδιάκος Άγγελος, ετών 20
Σακελλαράκης Ιωάννης – Παναγιώτης, ετών 21
Αναστασίου Ιωάννης, ετών 10
Χρυσοβελώνη Αναστασία, ετών 32
Γεωργιάδη Χρυσούλα, ετών 36
Γεωργιάδη Δανάη, ετών 9
Γεωργιάδης Κωνσταντίνος, ετών 37

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.