Τα αξιοθέατα του Πειραιά «ταξιδεύουν» με το μετρό

Συνεχίζεται η προβολή του Πειραιά σε σταθμούς και συρμούς του μετρό στο πλαίσιο της συνεργασίας ΣΤΑΣΥ - Δήμου Πειραιά.

Συνεχίζεται η προβολή του Πειραιά σε σταθμούς και συρμούς του μετρό στο πλαίσιο της συνεργασίας ΣΤΑΣΥ – Δήμου Πειραιά.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τόσο σε συρμό του μετρό που μεταφέρει επιβάτες από και προς το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» υπάρχουν 190 αυτοκόλλητα με εικόνες του Πειραιά, όπως και σε κεντρικά σημεία του σταθμού του μετρό στο Σύνταγμα.
Παράλληλα σε όλους τους σταθμούς του μετρό και του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου προβάλλεται δωρεάν το βίντεο της τουριστικής καμπάνιας του Δήμου Πειραιά«DestinationPiraeus».
Με τον τρόπο αυτό η δημοτική αρχή επιδιώκει με την τουριστική καμπάνια «DestinationPiraeus» να προσελκύσει τους τουρίστες που επισκέπτονται την Αθήνα να γνωρίσουν τα αξιοθέατα, τα μουσεία και τις ομορφιές του Πειραιά.
Η καμπάνια, η οποία είναι σε εξέλιξη στους συρμούς του μετρό, θα διαρκέσει έναν μήνα και υλοποιείται με την υποστήριξη της Δημοτικής Ραδιοφωνίας Πειραιά.
Στην ίδια ανακοίνωση σημειώνεται ότι τον Σεπτέμβριο θα υπογραφεί σύμφωνο συνεργασίας μεταξύ ΣΤΑΣΥ και Δήμου Πειραιά, όπου και θα ανακοινωθούν μια σειρά από σημαντικές συνέργειες, οι οποίες προσβλέπουν στην περαιτέρω ανάδειξη του Πειραιά ως ελκυστικού τουριστικού προορισμού.
Για το θέμα ο δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραληςδήλωσε: «Η ανάδειξη της πόλης σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό αποτελεί προτεραιότητα για τη δημοτική αρχή. Από την πρώτη στιγμή που αναλάβαμε καθήκοντα υλοποιήσαμε δράσεις και έγιναν σημαντικά βήματα, έτσι ώστε μακροπρόθεσμα να αποδώσει καρπούς η στρατηγική για την τουριστική ανάπτυξη της πόλης».
Αφού ευχαρίστησε το διοικητικό συμβούλιο της ΣΤΑΣΥ ΑΕ και τον διευθύνοντα σύμβουλο κ. Παναγιώτη Βόγκα για την «εποικοδομητική συνεργασία», όπως είπε, πρόσθεσε: «Η «σύμπραξη» του Δήμου Πειραιά με τη ΣΤΑΣΥ ΑΕ έρχεται να ενισχύσει την πεποίθησή μας ότι σε αυτό το εξαιρετικά δύσκολο οικονομικό περιβάλλον για τη χώρα και τον Πειραιά, οι συνέργειες αποτελούν σημαντικό παράγοντα για να προχωρήσει η πόλη μπροστά».
Από την πλευρά του ο κ. Βόγκας τόνισε:«Η συνεργασία μας με τον Δήμο Πειραιά μπαίνει πλέον σε νέα τροχιά, ενισχύεται και στοχεύει στην από κοινού ανάληψη πρωτοβουλιών για την υλοποίηση δράσεων πολιτισμού, αλλά και βελτίωσης της ποιότητας της καθημερινότητας των πολιτών. Το φετινό καλοκαίρι υποδεχόμαστε στους σταθμούς και στις στάσεις των μέσων σταθερής τροχιάς την τουριστική καμπάνια του δήμου. Τα αξιοθέατα και οι ομορφιές του Πειραιά θα «ταξιδεύουν» καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού με το μετρό και το τραμ, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να επανασυστηθούν στους εκατοντάδες χιλιάδες επιβάτες μας».

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.