Όπως υποστηρίζουν οι εκπρόσωποι των εργαζομένων «οι συγκοινωνίες μεθοδεύεται να παραδοθούν στα αδηφάγα ιδιωτικά, κερδοσκοπικά συμφέροντα, αδιαφορώντας για τις δραματικές συνέπειες αυτών των επιλογών για τον ελληνικό λαό ».Το πόσο ενδιαφέρονται τα …αδηφάγα συμφέροντα να επενδύσουν στην Ελλάδα και δη στις συγκοινωνίες το αποδεικνύει ότι μόλις μια εταιρεία ενδιαφέρθηκε για την TΡΑΙΝΟΣΕ και καμιά για την εταιρεία διαχείρισης .
Όσο για τις δραματικές συνέπειες της κατάστασης των συγκοινωνιών, τις βιώνουν καθημερινά οι πολίτες που τις χρησιμοποιούν. Πέρα από τις συνεχείς απεργιακές κινητοποιήσεις που επιτείνουν την ταλαιπωρία των επιβατών, η κατάσταση σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς, με εξαίρεση ίσως το μετρό, είναι δραματική. Τα μισά και παραπάνω λεωφορεία δεν λειτουργούν, το ίδιο προβληματική είναι η κατάσταση και στα τρόλεϊ και στα τρένα.
Με τεράστια ελλείμματα που διογκώνονται καθημερινά από την ανοργανωσιά και την μη πληρωμή εισιτηρίων,με τα ακυρωτικά μηχανήματα να καταστρέφονται κατά δεκάδες χωρίς αντίδραση, με τα λεωφορεία να μην μπορούν να περάσουν από …απαγορευμένες ζώνες οι δημόσιες συγκοινωνίες πάνε από το κακό στο χειρότερο.
Ωραίες είναι οι κορώνες να προστατευθεί ο δημόσιος χαρακτήρας τους, αλλά με απεργίες κατά πάντων και πασών μάλλον δεν προστατεύεται. Πριν τις οδηγήσουν σε ακόμα μεγαλύτερη απαξίωση οι συνδικαλιστές για να αποτρέψουν ένα ξεπούλημα, για το οποίο ουδείς φαίνεται να ενδιαφέρεται, ας απεργήσουν και μια φορά για το χάλι που παρουσιάζουν ,για την αδυναμία τους να εξυπηρετήσουν τους πολίτες, για τους οποίους υποτίθεται ότι θυσιάζονται…
ΤΟ ΒΗΜΑ