Συρρίκνωση ζημιών η Χαλκόρ στο 6μηνο του 2015

Συρρκίνωση ζημιών μετά φόρων εμφάνισε η Χαλκόρ το πρώτο εξάμηνο του 2015, φθάνοντας στα 4,7 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 15,6 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2014.

Συρρκίνωση ζημιών μετά φόρων εμφάνισε η Χαλκόρ το πρώτο εξάμηνο του 2015, φθάνοντας στα 4,7 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 15,6 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2014.
Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε κατά το πρώτο εξάμηνο του 2015 σε 629,5 εκατ. ευρώ έναντι 555,3 εκατ. ευρώ για το εξάμηνο του 2014 σημειώνοντας αύξηση κατά 13,3%. Οι τιμές των μετάλλων επηρέασαν των κύκλο εργασιών κατά το πρώτο εξάμηνο του 2015, καθώς η μέση τιμή του χαλκού ήταν υψηλότερη κατά 5% και διαμορφώθηκε σε ευρώ 5.317 ανά τόνο έναντι ευρώ 5.047 ανά τόνο την περσινή αντίστοιχη περίοδο 2014. Όμως στον κύκλο εργασιών σημαντικότερη ήταν η επίδραση του αυξημένου όγκου πωλήσεων, καθώς αυτός ήταν υψηλότερος κατά 8,7% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Σημαντική ήταν η βελτίωση της ενοποιημένης κερδοφορίας της Χαλκόρ και των θυγατρικών της, καθώς τα ενοποιημένα μικτά κέρδη ανήλθαν σε 39,5 εκατ. ευρώ έναντι 17,1 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2014 και τα ενοποιημένα αποτελέσματα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν το πρώτο εξάμηνο του 2015 σε κέρδη 36,5 εκατ. ευρώ έναντι 10,6 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2014.
Αξιοσημείωτη ήταν και η βελτίωση της οργανικής κερδοφορίας καθώς στα ενοποιημένα αποτελέσματα περιλαμβάνεται και πρόβλεψη για την απομείωση των αποθεμάτων ποσού 3,8 εκατ. ευρώ λόγω της πτώσης της τιμής των μετάλλων στη διεθνή αγορά στο τέλος της περιόδου. Τα αποτελέσματα προ φόρων και τόκων (ΕΒΙΤ) διαμορφώθηκαν σε κέρδος 19,9 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 0,7 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
Τα ενοποιημένα αποτελέσματα προ φόρων, ανήλθαν το πρώτο εξάμηνο του 2015 σε ζημιές 4,4 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 21,7 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη εξαμηνιαία περίοδο του 2014.
Για το υπόλοιπο του 2015, με τη διαφαινόμενη σταθεροποίηση των οικονομιών των περισσότερων χωρών της Ευρωζώνης, η Χαλκόρ και οι θυγατρικές της θα συνεχίσουν να έχουν ως κύριο στρατηγικό τους στόχο την αύξηση των μεριδίων αγοράς σε βιομηχανικά προϊόντα και την ενίσχυση της δραστηριότητάς τους σε νέες αγορές οι οποίες παρουσιάζουν δυνατότητες και προοπτικές υψηλότερης ανάπτυξης.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.