Δεν έχει σημασία αν το νέο Tucson θα εμφανιστεί στην ελληνική αγορά στα τέλη του 2015 ή στις αρχές του 2016 αλλά το τι μπορεί να πετύχει σε μια κατηγορία με ισχυρό ανταγωνισμό και σε μια αγορά στην οποία συχνά η τιμή πώλησης είναι το Α και το Ω. Μιλώντας για τιμές πώλησης σας θυμίζω ότι η Hyundai έχει εδώ και χρόνια πάρει αποστάσεις από τις «φθηνές» λύσεις του παρελθόντος της. Αν τώρα σκεφθείτε ότι το νέο Tucson θέλει να καθιερώσει την «άλλη εικόνα» της φίρμας, τότε φοβάμαι πως οποιαδήποτε τιμολογιακή πρόβλεψη θα ήταν παρακινδυνευμένη.
Ως τότε ας δούμε τα δεδομένα: αμάξωμα με μήκος 4,475 μέτρα, μεταξόνιο 2,67 μέτρα, άρα ικανοί χώροι για τους επιβάτες με πορτ-μπαγκάζ που διαθέτει μεγάλο άνοιγμα για άνετη φόρτωση, 513 λίτρα χώρο αποσκευών, επίπεδο δάπεδο με την πτώση των πίσω καθισμάτων και επιπλέον χώρους αποθήκευσης κάτω από αυτό. Οι Κορεάτες έχουν επενδύσει πολλά στην εργονομία του θαλάμου επιβατών αλλά και στα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού που ενισχύουν το προφίλ του Tucson.
Για να γίνει πιο δελαστικό το κορεατικό μοντέλο θα διατίθεται ως δικίνητο και τετρακίνητο με πέντε διαφορετικά μοτέρ ξεκινώντας από τις εκδόσεις βενζίνης με κινητήρα 1,6 λίτρων απόδοσης 132 και 177 ίππων και κινητήρες Diesel 1.7 CRDi 2 WD, 116 ίππων, 2.0 CRDi 2WD ή 4WD 136 ίππων και 2.0 CRDi 4WD απόδοσης 185 ίππων. Η τεχνολογία Euro 6 κυριαρχεί, με τις εκπομπές CO2 να κυμαίνονται μεταξύ 119 και 169 γραμμ./χλμ., ενώ ενδιαφέρον προκαλεί η ύπαρξη αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων, πέρα από κλασικό αυτόματο.
Παράλληλα ο εξοπλισμός του δεν θυμίζει το προηγούμενο Tucson αποδεικνύοντας ότι ο μόνος τρόπος για να ξεχωρίσεις είναι να στοχεύεις ψηλότερα από ό,τι οι άλλοι πιστεύουν ότι μπορείς να φτάσεις. Στα χαρτιά το νέο Tucson δείχνει να μπορεί, μένει να δούμε αν θα το πετύχει.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ