Η ώρα του δολοφόνου

Θεωρείται ένα από τα πιο επιτυχημένα και δημοφιλή βιντεοπαιχνίδια όλων των εποχών, ένας εμβληματικός αντι-ήρωας με εκατομμύρια θαυμαστές ανά τον κόσμο.

Θεωρείται ένα από τα πιο επιτυχημένα και δημοφιλή βιντεοπαιχνίδια όλων των εποχών, ένας εμβληματικός αντι-ήρωας με εκατομμύρια θαυμαστές ανά τον κόσμο.
Το όνομά του, «Hitman: Πράκτορας No 47», όπως λέγεται και η ομότιτλη ταινία του Αλεξάντερ Μπαχ που πρόκειται να ανοίξει στις αίθουσες την ερχόμενη Πέμπτη 20 Αυγούστου από την Odeon. Mε αυτήν πρόκειται να ξεκινήσει ένα κινηματογραφικό franchise διότι, αν τη λατρέψουν οι φαν των ταινιών δράσης, θα αποκτήσει και συνέχειες.
Ο Πράκτορας 47 έχει σχεδιαστεί γενετικά με σκοπό να αποτελέσει την τέλεια φονική μηχανή, εκπαιδευμένος καθώς είναι να κινείται στις σκιές και να χτυπά με αποτελεσματικότητα και ακρίβεια. Είναι κάτι που έχουμε ξαναδεί φυσικά, αν και για τον βρετανό ηθοποιό Ρούπερτ Φρεντ, που υποδύεται τον Πράκτορα 47, το ενδιαφέρον βρίσκεται αλλού: «Τι είναι αυτό που κρύβει ένας χαρακτήρας, αυτό μου κινεί την περιέργεια πάντα» είπε ο Φρεντ, γνωστός από την τηλεοπτική σειρά «Homeland». «Στην περίπτωση ενός επαγγελματία εκτελεστή ποια είναι η ανθρώπινη πλευρά του; Μπορείς να αφαιρέσεις τα ανθρώπινα συναισθήματα από κάποιον; Στην επιφάνεια ο 47 μοιάζει με ρομπότ αλλά είναι ένας άνθρωπος σαν εμάς. Απλώς είναι πολύ καλός στο να το κρύβει».
Και όπως συχνά συμβαίνει, το αντίθετο φύλο είναι που τελικά μπορεί να «σκάψει» βαθύτερα στην ψυχή ενός άντρα –έστω και αν πρόκειται για αρσενικό ρομπότ. Ετσι μπαίνει στο προσκήνιο η Κάτια (Χάνα Γουέαρ), μια αποκομμένη από την κοινωνία, γενναία γυναίκα που έχει ως αποστολή να ξεκλειδώσει τα μυστικά του θολού παρελθόντος της οικογένειάς της. Οταν αποκαλύπτεται ότι το παρελθόν αυτό σχετίζεται με εκείνο του 47, οι δυο τους αποφασίζουν να ενώσουν τις δυνάμεις τους, ακόμη κι αν αυτό σημαίνει ότι η Κάτια είναι τώρα μέρος του επικίνδυνου κόσμου του. Οσο για τον «απαραίτητο κακό» της ιστορίας, αυτός φέρει τη μορφή του Ζάκαρι Κουίντο.
Στοίχημα του Αλεξάντερ Μπαχ, που είναι πρωτοεμφανιζόμενος, ήταν να δώσει έμφαση στους χαρακτήρες εν μέσω της καταιγιστικής δράσης, δηλαδή καταδιώξεις αυτοκινήτων, συγκρούσεις ελικοπτέρων με κτίρια, εκρήξεις, σκηνές μάχης σώμα με σώμα. Ο Μπαχ, μαζί με την ελίτ ομάδα χορογράφων δράσης και κασκαντέρ, είχε ένα βασικό μότο: οι θεατές «να αισθάνονται μέρος της δράσης, σαν να βρίσκονται κι αυτοί εκεί και να το παρακολουθούν από κοντά».
Αν βέβαια το καλοσκεφθούμε και θυμηθούμε περιπτώσεις ταινιών όπως οι «Σούπερ Μάριο Μπρος», «Mortal Kombat» και «Wing Commander», θα δούμε ότι –πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, όπως π.χ. η πρώτη «Lara Croft» –τα βιντεοπαιχνίδια δεν έχουν και τόσο επιτυχημένο παρελθόν ως κινηματογραφικές μεταφορές. Μοιάζουν όλα ίδια. Για τους συντελεστές της νέας ταινίας το «Hitman» θα ανατρέψει μια και καλή αυτό το κλισέ. «Θυμάμαι μια εποχή που κυριαρχούσε η άποψη ότι δεν υπάρχουν καλές ταινίες που να βασίζονται σε κόμικ» λέει ο παραγωγός του «Hitman» Εϊντριαν Ασκάριε. «Μετά βγήκαν το «Blade», οι «X-Men» και ο «Spider-Man» και τώρα πια θεωρούνται οι κολόνες της βιομηχανίας. Νομίζω ότι είναι ώρα για τα βιντεοπαιχνίδια και αυτή η ταινία θα ευχαριστήσει τους φαν του βιντεοπαιχνιδιού αλλά και όλους όσοι αγαπούν τις περιπέτειες δράσης».

H ταινία «Hitman: Πράκτορας No 47» θα προβάλλεται από την Πέμπτη 20 Αυγούστου στις αίθουσες από την Odeon.

HeliosPlus

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.