Νέες συνεργασίες ενισχύουν την εξωστρέφεια της Παπουτσάνης

Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας Παπουτσάνης κατά το πρώτο εξάμηνο του 2015 ανήλθε σε 7,7 εκατ. ευρώ έναντι 9,2 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2014 παρουσιάζοντας μείωση κατά 15,5% κυρίως λόγω της διακοπής της συνεργασίας με πελάτη της εταιρείας στον τομέα «παραγωγή τρίτων για πελάτες» στο εξωτερικό. Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, αφαιρούμενης της ως άνω διακοπείσας συνεργασίας, οι πωλήσεις του πρώτου εξαμήνου είναι αυξημένες κατά 17,5% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2014, καλύπτοντας ήδη μεγάλο μέρος της απώλειας, η οποία βαίνει ποσοστιαία μειούμενη σε σχέση με αυτή του πρώτου τριμήνου.
Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2015 οι εξαγωγές ανήλθαν σε 2.4 εκατ. ευρώ, που αντιπροσωπεύει ποσοστό 31,2% του συνολικού κύκλου εργασιών. Το 26% περίπου αφορά πωλήσεις επωνύμων προϊόντων Παπουτσάνης στο εσωτερικό και εξωτερικό, το 28% πωλήσεις προς τη ξενοδοχειακή αγορά, και το υπόλοιπο 46% παραγωγές τρίτων και βιομηχανικές πωλήσεις.
Το μικτό κέρδος κατά τη τρέχουσα περίοδο ανήλθε σε 2,1 εκατ. ευρώ έναντι 2,3 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2014 παρουσιάζοντας μείωση κατά 9%. Τα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν σε κέρδη 0,2 εκατ. ευρώ, έναντι κερδών 0,3 εκατ. ευρώ το α’ εξάμηνο του 2014, ενώ τα αποτελέσματα μετά φόρων ανήλθαν σε κέρδη 0,1 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 0,3 εκατ. ευρώ το Α’ εξάμηνο του 2014. Τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών εξόδων και αποσβέσεων διαμορφώθηκαν σε κέρδη 1,03 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 1,26 εκατ. ευρώ το 2014.
Εν τω μεταξύ, ολοκληρώθηκαν δύο από τα νέα projects της εταιρείας (επέκταση συμφωνίας με τη Sysco Guest Supply, έναν από τους μεγαλύτερους διανομείς ξενοδοχειακών καλλυντικών διεθνώς και έναρξη παραγωγής και προώθησης παγκοσμίως μίας νέας σειράς προϊόντων με το όνομα OLIVE CARE), τα οποία εντάσσονται στο συνολικό δυναμικό εξαγωγικό πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας.
«Αν και οι συνέπειες από τις εξελίξεις των τελευταίων μηνών και της επακόλουθης αβεβαιότητας δεν έχουν ακόμα αποσαφηνιστεί πλήρως, η διοίκηση της εταιρείας έχει αναπτύξει σχέδιο δράσης, προκειμένου να αμβλύνει τις όποιες αρνητικές επιπτώσεις και σε επίπεδο καθημερινής λειτουργίας και σε εμπορικό επίπεδο κυρίως όσον αφορά την εγχώρια αγορά. Σε κάθε περίπτωση ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα της Παπουτσάνης παραμένει η σημαντική δραστηριότητα της στο εξωτερικό, η οποία μάλιστα αναμένεται να αναπτυχθεί κατά το Β΄ εξάμηνο και χάρη στην προαναφερθείσα νέα συμφωνία στο χώρο των ξενοδοχειακών, αλλά και χάρη σε νέα υπό ανάπτυξη projects και συμφωνίες που αναμένονται να ολοκληρωθούν κατά την διάρκειά του», καταλήγει η ανακοίνωση της εταιρείας.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.