Frigoglass: στα 198 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις από την επαγγελματική ψύξη

Πωλήσεις μειωμένες κατά 1,7% στα 198 εκατ. ευρώ από τις συνεχιζόμενες δραστηριότητες (κλάδος επαγγελματικής ψύξης) εμφάνισε το πρώτο εξάμηνο η Frigoglass.

Πωλήσεις μειωμένες κατά 1,7% στα 198 εκατ. ευρώ από τις συνεχιζόμενες δραστηριότητες (κλάδος επαγγελματικής ψύξης) εμφάνισε το πρώτο εξάμηνο η Frigoglass.Υπενθυμίζεται πως ο κλάδος της υαλουργίας εντάσσεται στις μη συνεχιζόμενες δραστηριότητες της εταιρείας, καθώς υπάρχει συμφωνία πωλήσής του η οποία θα ολοκληρωθεί το δεύτερο εξάμηνο του 2015. Τα ebitda από τον κλάδο της επαγγελματικής ψύξης διαμορφώθηκαν το πρώτο εξάμηνο στα 20 εκατ. ευρώ μειωμένα κατά 10%. Οι προσαρμοσμένες ζημίες από συνεχιζόμενες δραστηριότητες που δεν υπολογίζουν δαπάνες αναδιάρθρωσης διαμορφώθηκαν στα 4 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία το πρώτο εξάμηο διατήρησε την ανοδική πορεία των πωλήσεων στους εμφιαλωτές της Coca –Cola. H εκκίνηση της παραγωγής του οικολογκού ψυγείου ICOOL επηρέασε τα περιθώρια κέρδους.

Ο κύριος Νίκος Μαμουλής, Διευθύνων Σύμβουλος της Frigoglass, σχολίασε:
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε συνέχιση της ανοδικής πορείας των πωλήσεων στους εμφιαλωτές της Coca-Cola, που κατέγραψαν σημαντική αύξηση. Η άνοδος των πωλήσεων οφείλεται κυρίως στο διψήφιο ποσοστό αύξησης στην Ασία και την Αφρική, η οποία αντισταθμίστηκε μερικώς από την υποχώρηση των πωλήσεων στην Ανατολική Ευρώπη. Παρά τα σχετικά αμετάβλητα επίπεδα πωλήσεων, το περιθώριο EBITDA σημείωσε μείωση εξαιτίας του λιγότερο ευνοϊκού γεωγραφικού μείγματος πωλήσεων και των επιπτώσεων από την εκκίνηση της παραγωγής της πρωτοποριακής σειράς προϊόντων ICOOL/ILOOK.
Η πώληση του Κλάδου Υαλουργίας βρίσκεται σε τροχιά ολοκλήρωσης το δεύτερο εξάμηνο, γεγονός το οποίο θα μας επιτρέψει να επικεντρωθούμε αποκλειστικά στην μακροπρόθεσμη επιτυχία του Κλάδου Επαγγελματικής Ψύξης και θα συμβάλει στη σημαντική απομόχλευση του Ισολογισμού μας. Για το υπόλοιπο του έτους, αναμένουμε να συνεχιστούν οι τρέχουσες τάσεις των πωλήσεων, αν και παραμένουμε επιφυλακτικοί δεδομένης της μακροοικονομικής αβεβαιότητας σε ορισμένες από τις βασικές αγορές μας. Θα συνεχίσουμε να μειώνουμε το λειτουργικό κόστος, να βελτιώνουμε τη συνολική μας αποδοτικότητα και να αξιοποιούμε τις ευκαιρίες μακροπρόθεσμης ανάπτυξης παρέχοντας τα πλέον καινοτόμα προϊόντα της αγοράς».

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.