Στην ανάδειξη του κοινωνικού χαρακτήρα του «όχι» στο επικείμενο δημοψήφισμα και των επιπτώσεων των πολιτικών λιτότητας, τονίζοντας παράλληλα τηνανάγκη εθνικής ενότητας, αναμένεται να κινηθεί η προεκλογική εκστρατεία του ΣΥΡΙΖΑ, που αρχίζει την Τετάρτη.
Η κεντρική πολιτική εντολή προς το σύνολο του στελεχικού δυναμικού και τους βουλευτές του κόμματος είναι ότι οι ομιλίες τους θα πρέπει να είναι ενωτικές και να αποφύγουν οποιαδήποτε ενέργεια ή δήλωση που μπορεί να εκληφθεί ως διχαστική.
Σύμφωνα με κομματικές πηγές του ΣΥΡΙΖΑ, όλος ο επικοινωνιακός σχεδιασμός εκπονήθηκε με την εθελοντική συμμετοχή, από μέλη και στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ που έχουν επαγγελματικές γνώσεις επικοινωνίας, καθώς όπως αναφέρουν δεν υπάρχει συνεργασία με εταιρεία.
Οι τρεις άξονες είναι οι εξής:
Η ανάδειξη του κοινωνικού χαρακτήρα του «όχι» στο δημοψήφισμα. Δηλαδή θα επισημαίνονται οι επιπτώσεις της ακολουθούμενης έως τώρα πολιτικής με βάση τα μνημόνια και θα υποστηρίζεται η ανάγκη ανατροπής της πολιτικής λιτότητας και των επιπτώσεών της με «όχι» στο δημοψήφισμα.
Θα επισημαίνεται η ανάγκη, ο ελληνικός λαός να αφεθεί απερίσπαστος να ψηφίσει την Κυριακή χωρίς ξένες παρεμβάσεις, γι’ αυτό και το κεντρικό σύνθημα είναι «όχι με αξιοπρέπεια και δημοκρατία».
Ο τρίτος άξονας θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή πτυχή και στην ανάγκη να μην χαθεί από τον ΣΥΡΙΖΑ το ευρωπαϊκό στίγμα που θα έχει ως κεντρική θέση ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ευρωπαϊκό κόμμα, ότι επιδιώκει την ισότιμη συμμετοχή της χώρας στην ΕΕ και ότι προσπαθεί να οικοδομηθεί μια νέα Ευρώπη.