Λούκα Ναπολιτάνο: «Καλές ημέρες για τη βιομηχανία της Ευρώπης»

Η ευρωπαϊκή αυτοκινηβιομηχανία εξέρχεται από την κρίση έπειτα από κάποια δύσκολα χρόνια κατά τη διάρκεια των οποίων έπρεπε να ληφθούν δύσκολες αποφάσεις

Η ευρωπαϊκή αυτοκινηβιομηχανία εξέρχεται από την κρίση έπειτα από κάποια δύσκολα χρόνια κατά τη διάρκεια των οποίων έπρεπε να ληφθούν δύσκολες αποφάσεις, σημειώνει στη συνέντευξη που παραχώρησε στο «Βήμα της Κυριακής» ο επικεφαλής της FIAT για την Ευρώπη, την Αφρική και τη Μέση Ανατολή κ. Λούκα Ναπολιτάνο.
Ο ισχυρός άνδρας του ιστορικού brand, ο οποίος μίλησε στο «Βήμα» στο πρόσφατο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Κωνσταντινούπολης και με την αφορμή της αποκάλυψης του πρότζεκτ Aegea, τονίζει ότι «στη βιομηχανία, μετά από μερικά χρόνια πτώσης, επιτέλους η Ευρώπη πηγαίνει καλά».
Αύξηση πωλήσεων


Και αυτό διότι η αύξηση των πωλήσεων έφτασε το 8% στους πρώτους μήνες το 2015, όπως λέει. «Το feeling είναι πολύ καλό» συνεχίζει. «Σήμερα η πραγματικότητα και η άποψη για το μέλλον είναι πολύ πιο αισιόδοξη. Αυτό λειτουργεί ευεργετικά για όλους και κάνει τον πελάτη να είναι πιο αισιόδοξος γύρω από το πώς θα χρησιμοποιήσει τα χρήματά του» λέει.
«Ξεκινούμε το λανσάρισμα νέων προϊόντων και αυτό συμπίπτει χρονικά με την ανάπτυξη της βιομηχανίας. Είναι πολύ σημαντική αυτή η θετική συγκυρία» λέει ο κ. Ναπολιτάνο, υπογραμμίζοντας την ευκαιρία που δημιουργείται τόσο για νέα έσοδα όσο και για διεύρυνση του μεριδίου αγοράς από τη Fiat.
Νέα μοντέλα


Οπως σημειώνεται, η Fiat εισέρχεται με νέα μοντέλα σε κομμάτια της αγοράς όπου δεν διέθετε παρουσία νωρίτερα, όπως στα μικρά SUV, που αποτελούν και το πλέον αναπτυσσόμενο τμήμα στην αυτοκινητοβιομηχανία.
«Πρέπει να αναπτυχθούμε μαζί με το δίκτυο διανομέων μας» τονίζει ο κ. Ναπολιτάνο, σημειώνοντας ότι αυτό «ακολουθεί τις ευκαιρίες για αύξηση εσόδων και τη διάθεση νέων μοντέλων και δουλεύει μαζί μας για το χτίσιμο του κοινού μας μέλλον». Οπως λέει, στόχος είναι επενδύσεις που θα απαντήσουν καλύτερα στις ανάγκες του πελάτη της Fiat και η καλύτερη ετοιμασία για τη διάθεση νέων προϊόντων στα επόμενα χρόνια.
Ο κ. Ναπολιτάνο σημειώνει ότι τα προηγούμενα χρόνια «ήταν μία δύσκολη περίοδος, στην οποία ένα από τα πιο σημαντικά θέματα που έπρεπε να ελέγξουμε ήταν το κόστος». «Επρεπε να δουλέψουμε μαζί με τα δίκτυα διανομέων μας στον έλεγχο του κόστους, διατηρώντας την ίδια ποιότητα υπηρεσιών προς τον πελάτη. Τη λύση έπρεπε να τη βρούμε από μόνοι μας και όχι να βάλουμε τον πελάτη να πληρώσει τον λογαριασμό» εξηγεί.

«Αυτό έχει αλλάξει. Και η πρόκληση τώρα είναι να συνεχίσουμε να ελέγχουμε το κόστος διότι δεν ζούμε σε Σοβιέτ, ετοιμάζοντας επενδύσεις και κοιτάζοντας το μέλλον ξανά με πραγματισμό, αλλά και αισιοδοξία
» συνεχίζει.
Ερευνα και ανάπτυξη


Ο επικεφαλής ΕΜΕΑ της FIAT τονίζει ότι οι επενδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη για να δημιουργηθεί ένα νέο μοντέλο είναι τεράστιες, όμως υπογραμμίζει ότι μεγάλη σημασία έχει η αισθητική και το ντιζάιν ενός αυτοκινήτου. «Ενα λειτουργικό αυτοκίνητο σημαίνει απλότητα και έξυπνες λύσεις και σίγουρα δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να είναι ωραίο» λέει. «Στο κέντρο σχεδιασμού της FIAT, παράλληλα με την brand μας, φιλοδοξούμε να συνδυάζουμε την άνεση και την ευρυχωρία με το στυλ. Αυτό είναι το κλειδί» συνεχίζει.
Το πρότζεκτ


Ο κ. Ναπολιτάνο μιλά και για το πρότζεκτ Aegea που ανέπτυξε η εταιρεία στο εργαστάσιό της στην Προύσα, σε συνεργασία με τον τουρκικό όμιλο Tofas της επιχειρηματικής οικογένειας Κοτς. Πρόκειται για ένα «sedan που γεννήθηκε για να είναι sedan», όπως λέει, με υψηλή λειτουργικότητα, καλή απόδοση και κατανάλωση καυσίμου ενός Fiat Panda. «Σχεδιάστηκε στο κέντρο σχεδιασμού μας στην Ιταλία και ακολουθεί τυπικό ιταλικό ντιζάιν» σημειώνει και συμπληρώνει ότι «θα υπάρξουν και άλλα μοντέλα, αφού το sedan είναι μόλις η αρχή αυτού του πρότζεκτ».

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.