Με βελτιωμένα οικονομικά μεγέθη έκλεισε την προηγούμενη χρονιά η Mondelez Ελλάς (πρώην Kraft Foods), η οποία διευρύνει την γκάμα των προϊόντων με νέα λανσαρίσματα.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, παρά το γεγονός ότι το 2014 υπήρξε μια ακόμα δύσκολη χρονιά για την ελληνική οικονομία, με βασικό χαρακτηριστικό το συνεχιζόμενο περιορισμό της κατανάλωσης ιδιαίτερα στο δεύτερο εξάμηνο του έτους, η εταιρεία πέτυχε οριακή αύξηση του κύκλου εργασιών της στα 215,5 εκατ. ευρώ έναντι των 215,4 εκατ. πέρυσι, ως αποτέλεσμα της αύξησης των πωλήσεων στις περισσότερες κατηγορίες προϊόντων. Μεγαλύτερη ήταν η αύξηση των καθαρών προ φόρων αποτελεσμάτων, κατά 13% στα 5,5 εκατ. ευρώ έναντι των 4,9 εκατ. του 2013, κυρίως λόγω της βελτίωσης της αποδοτικότητας της λειτουργίας της εταιρείας.
Όπως επισημαίνει η διοίκηση, η πορεία τους πρώτους μήνες του τρέχοντος έτους εμφανίζει μια ελαφριά κάμψη των πωλήσεων σε αρκετές κατηγορίες προϊόντων, επηρεαζόμενη από την συνέχιση του αρνητικού κλίματος στην αγορά και το ευμετάβλητο μακροοικονομικό και χρηματοοικονομικό περιβάλλον της χώρας. Εκτίμηση της εταιρείας είναι ότι η πορεία των πωλήσεων θα αντισταθμιστεί στο υπόλοιπο της χρονιάς, εφόσον υπάρχει και μια σταθεροποίηση του οικονομικού κλίματος, ως απόρροια θετικών εξελίξεων σε εθνικό και διεθνές επίπεδο σχετικά με το πρόγραμμα χρηματοδότησης της Ελλάδος.
Στην Ελλάδα, η Mondelēz International (παλιότερα ως Kraft Foods) έχει παρουσία από το 1988 και προωθεί προϊόντα όπως: σοκολάτες Lacta, Παυλίδη, Kiss, 3BIT, Merenda, τυρί κρέμα Philadelphia, μαγιονέζα και κέτσαπ Kraft, μπισκότα OREO και Εργαστήρι Παυλίδη, αλμυρά snacks Fonzies, καφές JACOBS, Maxwell House, ροφήματα TASSIMO, Lacta και Cadbury, τσίκλες Trident, Dentyne, Bubbaloo και καραμέλες Halls.