Μια φουτουριστική δεύτερη οθόνη όπου θα προβάλλονται «αόρατες» για τον χρήστη πληροφορίες (όπως π.χ. γραμμικοί κώδικες εκπτωτικών κουπονιών κ.ά.), περιγράφει η αίτηση ευρεσιτεχνίας που είχε καταθέσει προς έγκριση η Apple και πλέον δημοσιεύεται από την αμερικανική Υπηρεσία Ευρεσιτεχνιών.
Η ιδέα, όπως περιγράφει η εταιρεία, βασίζεται στην ύπαρξη μιας δεύτερης οθόνης στο κινητό η οποία θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την προβολή πληροφοριών – όπως barcodes και QR codes – χωρίς ωστόσο να «δεσμεύει» την προσοχή του χρήστη ή την λειτουργία της κύριας οθόνης της συσκευής.
Μια άλλη πιθανή δυνατότητα της τεχνολογίας είναι το «αόρατο φως», το οποίο θα είναι ικανό να φωτίζει επαρκώς το πρόσωπο του χρήστη για την αναγνώρισή του από κάποιο βιομετρικό σύστημα, ακόμα και σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.
Πολλαπλές οθόνες ενόψει
Στο κείμενο αναφέρεται ότι η εν λόγω τεχνολογία θα μπορούσε να φιλοξενηθεί σε μικρές φορητές συσκευές όπως για παράδειγμα ένα iPhone, το οποίο μελλοντικά δεν αποκλείεται να διαθέτει πολλαπλές μικρές οθόνες. Τη στιγμή δηλαδή που η κεντρική οθόνη θα προβάλλει περιεχόμενο ορατό προς τον χρήστη, οι άλλες θα λειτουργούν χωρίς να του αποσπούν την προσοχή.
Κάτι τέτοιο θα μπορούσε ενδεχομένως να συμβεί και σε μια μόνο οθόνη, μέσω πίξελ που θα κινούνται αστραπιαία μεταξύ ορατού και μη ορατού φάσματος.
Η πρόταση του αμερικανικού κολοσσού θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για τη σάρωση ή την αποστολή κωδικών π.χ. σε ένα σύστημα που βρίσκεται εγκατεστημένο σε ένα σουπερμάρκετ και σε συνεργασία με μια ειδική εφαρμογή θα προβάλλει στον χρήστη μόνο ό,τι τον ενδιαφέρει, όπως για παράδειγμα, πληροφορίες γύρω από προσφορές ή εκπτώσεις. Ο κρυμμένος κωδικός στη δεύτερη οθόνη στη συνέχεια θα σαρώνεται στο ταμείο του καταστήματος, περνώντας για παράδειγμα έκπτωση στις αγορές του χρήστη.