Frutop: Αναψυκτικά «γεμάτα» φυσικό χυμό

Η στροφή των ελλήνων καταναλωτών προς τα ελληνικά προϊόντα ευνόησε τη μικρή μάρκα αναψυκτικών Frutop, η οποία σημείωσε αύξηση πωλήσεων και εξαγωγών το 2014.

Η στροφή των ελλήνων καταναλωτών προς τα ελληνικά προϊόντα ευνόησε τη μικρή μάρκα αναψυκτικών Frutop, η οποία σημείωσε αύξηση πωλήσεων και εξαγωγών το 2014. Η Frutop, που εμφανίστηκε στην αγορά το 2009 και ανήκει στον ελληνικό όμιλο IBS –βιομηχανία παραγωγής πλαστικών φιαλών και preforms για τρόφιμα –έχει καταφέρει να αποσπάσει μερίδια αγοράς από καθιερωμένες εταιρείες αναψυκτικών, ενώ έχει πλέον παρουσία και στο εξωτερικό.
Διαφορετικότητα


Η κρίση κατακερμάτισε την αγορά αναψυκτικών στην Ελλάδα και ξαναδομήθηκε, με αποτέλεσμα να υπάρχoυν ευκαιρίες για νέες, μικρές μάρκες, όπως ανέφερε η κυρία Ευδοκία Μορφωνίδη, υπεύθυνη για το εμπορικό τμήμα της Frutop και κόρη ενός εκ των βασικών μετόχων της IBS. Πάντως, η διαφορετικότητα της Frutop και η αναπτυξιακή της πορεία, σύμφωνα με την ίδια, βασίζονται στο ότι είναι μια νέα, μοντέρνα πρόταση από ελληνικούς χυμούς από το Αργος, ενώ διαθέτει μια συμπληρωμένη γκάμα προϊόντων (πορτοκαλάδα, λεμονάδα, κοκτέιλ εξωτικών φρούτων κ.ά.) με προσεγμένη συσκευασία.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία IBS ιδρύθηκε το 1973 και σήμερα διαθέτει ένα εργοστάσιο παραγωγής που είναι εγκατεστημένο στις Αχαρνές Αττικής, συνολικής έκτασης 10.000 τ.μ. Συνολικά απασχολεί 70 εργαζομένους και ανήκει στις οικογένειες Μορφωνίδη και Βελετάκου. Ηταν η πρώτη εταιρεία που εισήγαγε την τεχνολογία του ΡΕΤ στην Ελλάδα για την παραγωγή εξειδικευμένων φιαλών και Preforms, προμηθεύοντας εταιρείες τροφίμων, ενώ από το 1979 ανέπτυξε μία ακόμη δραστηριότητα, παράγοντας φασόν αναψυκτικά για μεγάλες εταιρείες του χώρου.
Πλεονεκτήματα


Με την πολύχρονη εμπειρία στα αναψυκτικά και με καθετοποιημένη παραγωγή, το 2009 γεννήθηκε η ιδέα να μπει στην αγορά με τη δική της μάρκα, τα αναψυκτικά Frutop, προσθέτει η κυρία Μορφωνίδη.
Αναγνωρίζοντας τη σημαντικότητα των εξαγωγών, συνεχίζει η ίδια, «προτεραιότητα στο ξεκίνημα του κλάδου δόθηκε στις αγορές του εξωτερικού. Μέσα από τη συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις τροφίμων και ποτών (Sial, Anuga) και τονίζοντας τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των ελληνικών προϊόντων και συγκεκριμένα την υψηλή περιεκτικότητα σε φυσικό χυμό, η Frutop σήμερα εξάγει στο Βέλγιο, στην Κύπρο, στην Αγγλία, στο Ισραήλ, στην Αυστραλία και στην Κίνα. Χρειάζεται επιμονή και συνεχή προσπάθεια τόσο στην ξένη αλλά και στην ελληνική αγορά, η οποία είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική». Αναφέρεται ότι το ποσοστό του τζίρου της Frutop που προέρχεται από το εξωτερικό αγγίζει το 30%.
Οι πωλήσεις της IBS ανήλθαν στα 13 εκατ. ευρώ το 2014, εκ των οποίων το 23% αφορά τη μάρκα Frutop. Σημειωτέον ότι η IBS δεν έχει πάρει καμία χρηματοδότηση και κινείται αποκλειστικά με ίδια κεφάλαια.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.