Στα 73 της πλέον, αποφάσισε να μιλήσει η ίδια για το ποια πραγματικά είναι. Σε συνεργασία με τον ιστορικό και βιογράφο Ιαν Κέλι, η διάσημη σχεδιάστρια παρουσιάζει την αυτοβιογραφία της ή αλλιώς, όπως η ίδια το αποκαλεί, «μια ιστορία που κανείς ποτέ μέχρι τώρα δεν έχει ασχοληθεί ξανά μαζί της».
Η Γουέστγουντ δίνει τη δική της εκδοχή για τη ζωή της με τον θρυλικό manager των Sex Pistols, Μάλκολμ ΜακΛάρεν που πέθανε το 2010.
Το «Vivienne Westwood» καταγράφει τη δυσλειτουργική σχέση και δημιουργική συνεργασία τους, η οποία στη δεκαετία του ’70, βοήθησε να διαμορφωθεί η εικόνα και ο ήχος του πανκ κινήματος.
Μέσα από λόγια της ίδια της σχεδιάστριας, αλλά φίλων και της οικογένειάς της, ο βιογράφος Ιαν Κέλι χαρτογραφεί το πώς η Γουέστγουντ μετατράπηκε από επαναστάτρια σε ιδρύτρια ενός παγκόσμιου οίκου μόδας.
Η συνεχής αναζήτηση για εκκεντρικές εικόνες είναι ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο, όπως και ο παιδικός ενθουσιασμός της, ο οποίος συχνά φτάνει στα όρια του φανατισμού, για νέες ιδέες και κοινωνική δράση μέσω της τέχνης.
Η Γουέστγουντ συνεχίζει να δουλεύει full-time στη μόδα, έχοντας στο πλάι της τον άντρα της, Αντρέας Κρόντχαλερ, τον οποίο γνώρισε όταν αυτός ήταν 23 και εκείνη 48.
Ωστόσο, δεν σταματά ποτέ να χρησιμοποιεί την οικονομική της δύναμη και τη δημόσια πλατφόρμα για τις πολιτικές και περιβαλλοντικές της καμπάνιες.
«Αυτό που κάνω τώρα είναι ακόμα πανκ – έχει να κάνει με το φωνάζεις δυνατά για την αδικία και για να κάνεις τους ανθρώπους να σκεφτούν, ακόμα και αν είναι άβολο. Θα είμαι πάντα πανκ με αυτή την έννοια» τονίζει η σχεδιάστρια, που έχει πλέον γίνει και γιαγιά.
«Οι ζωντανοί αξίζουν σεβασμό. Οι νεκροί αξίζουν την αλήθεια», λέει για την αυτοβιογραφία της. Και αυτός είναι πραγματικά ο καλύτερος πρόλογος ενός βιβλίου που αξίζει να διαβάσουμε!