e-food: πάνω από ένα εκατομμύριο παραγγελίες το 2014

Ραγδαία ανάπτυξη γνωρίζει το e-food, ένα start-up που δραστηριοποιείται στην παραγγελία έτοιμου φαγητού μέσω υπολογιστή ή κινητού τηλεφώνου, καθώς προ ημερών ξεπέρασε το όριο του 1 εκατ. παραγγελιών.

Ραγδαία ανάπτυξη γνωρίζει το e-food, ένα start-up που δραστηριοποιείται στην παραγγελία έτοιμου φαγητού μέσω υπολογιστή ή κινητού τηλεφώνου, καθώς προ ημερών ξεπέρασε το όριο του 1 εκατ. παραγγελιών.
Σύμφωνα με τον ιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας κ. Παμίνο Κυρκίνη, το e-food έχει εξυπηρετήσει σχεδόν 1,5 εκατ. παραγγελίες από ιδρύσεώς του, εκ των οποίων το 1 εκατομμύριο μέσα στο 2014, όταν και η εταιρεία άρχισε να «γκαζώνει». «Ως τότε είχαμε περί τις 1.600 παραγγελίες κάθε μέρα. Εκτοτε αναπτυσσόμαστε με έναν ρυθμό 30%-35% κάθε μήνα» τονίζει ο ιδρυτής του start-up.
Μάλιστα, καθώς το «κοντέρ» του e-food τρέχει με ρυθμό περίπου 180.000 παραγγελιών ανά μήνα, αναμένεται να κλείσει το 2014 με υψηλές επιδόσεις. Στόχος είναι ως το τέλος του 2015 να εξυπηρετεί 15.000-20.000 παραγγελίες την ημέρα.
Η εταιρεία, η οποία ιδρύθηκε στη δίνη της κρίσης τον Ιανουάριο του 2012 και λειτουργούσε για κάμποσο καιρό από το σπίτι του ιδρυτή της, εδώ και λίγο καιρό έχει ισοσκελίσει την οικονομική της λειτουργία και πλέον επενδύει τα κέρδη της στην ανάπτυξή της. Το e-food, στο οποίο έχει επενδύσει κεφάλαια ο επιχειρηματίας και συνιδρυτής της, κ. Απόστολος Αποστολάκης, απασχολεί 35 άτομα, με μέσο όρο ηλικίας τα 27 έτη.
Περίπου 130.000 χρήστες έχουν «κατεβάσει» την ψηφιακή εφαρμογή για κινητά (android και iOS). «Σε καθημερινή βάση έχουμε περίπου 6.500 παραγγελίες, από τις οποίες περίπου το 35% έρχεται μέσω του app» σημειώνει ο κ. Κυρκίνης. Συνολικά, από το 2012 έχουν χρησιμοποιήσει την υπηρεσία του e-food πάνω από 150.000 εγγεγραμμένοι καταναλωτές.
Οι ημέρες αιχμής του e-food είναι η Παρασκευή, το Σάββατο και η Κυριακή, ενώ οι ώρες με τη μεγαλύτερη ζήτηση για παραγγελίες είναι από τις 20.00 ως τις 23.00, όταν ποσοστό ως και 40% των καταναλωτών χρησιμοποιεί την υπηρεσία. Σύμφωνα με τον κ. Κυρκίνη, η μέση παραγγελία ανέρχεται στα 10 ευρώ.
Οπως κανείς μπορεί να υποθέσει, οι πιο συχνές παραγγελίες των καταναλωτών είναι τα σουβλάκια, οι πίτσες και τα burgers. Εσχάτως παρατηρείται και μια στροφή του κοινού στα μαγειρευτά φαγητά αλλά και στον καφέ, συμπληρώνει ο επικεφαλής του e-food. Στο μεταξύ, τα στοιχεία του e-food δείχνουν ένα διαφαινόμενο κλείσιμο της ψαλίδας στο ψηφιακό χάσμα των φύλων καθώς οι χρήστες είναι κατά 60% άνδρες και 40% γυναίκες.
Η εταιρεία συνεργάζεται με πάνω από 2.100 σημεία λιανικής (στην πλειονότητά τους σουβλατζίδικα και πιτσαρίες) σε πάνω σε 40 πόλεις, με ιδιαίτερα έντονη παρουσία σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Ηράκλειο. Για κάθε παραγγελία η εταιρεία λαμβάνει μια μικρή προμήθεια.
Η πλατφόρμα του e-food δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή να αφήσει την κριτική του για την επιχείρηση από την οποία παρήγγειλε φαγητό. Μάλιστα υπήρξαν περιπτώσεις που επιχειρήσεις αποβλήθηκαν από το e-food λόγω αρνητικών περιστατικών με πελάτες.
Ενδιαφέρον είναι ότι η εταιρεία διαθέτει εισπράκτορες οι οποίοι εισπράττουν από τα συνεργαζόμενα καταστήματα τις προμήθειες του e-food, καθώς η πλειονότητα των χρηστών και των επιχειρήσεων εξακολουθεί να χρησιμοποιεί μετρητά.
Οπως σημειώνει ο κ. Κυρκίνης, σε λίγες ημέρες το e-food επαναλανσάρει την ιστοσελίδα του και αρχίζει να δέχεται πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες. Επίσης σύντομα το e-food θα λανσάρει delivery και από περίπτερα, το οποίο θα γίνεται συνδυαστικά με τις παραγγελίες από τα υφιστάμενα καταστήματα με τα οποία συνεργάζεται. Επίσης θα δώσει την επιλογή και για «takeaway», παρέχοντας τη δυνατότητα στον πελάτη να παραλάβει την παραγγελία του αυτοπροσώπως από το κατάστημα.
«Ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής μας είναι το τηλέφωνο» λέει και τονίζει ότι κάθε μέρα στην Ελλάδα πραγματοποιούνται 150.000-200.000 παραγγελίες, όμως μόνο ένα πολύ μικρό ποσοστό γίνεται online. «Στόχος μας είναι να ωθήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερους καταναλωτές να κάνουν τη μετάβαση από το τηλέφωνο στο Διαδίκτυο» παρατηρεί και υπογραμμίζει ότι η εταιρεία θα πραγματοποιήσει προσεχώς ενημερωτική εκστρατεία για τα πλεονεκτήματα της ηλεκτρονικής παραγγελίας.

HeliosPlus

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.