Αυξάνουν την ταχύτητα διεκπεραίωσης αιτημάτων τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ενώ παράλληλα εντάσσονται διαρκώς νέες υπηρεσίες προς τους πολίτες και τις επιχειρήσεις.
Η online σύνδεση των ΚΕΠ με φορείς του Δημοσίου δίνει τη δυνατότητα σε πολίτες και επιχειρήσεις να έχουν μια σειρά από βασικές υπηρεσίες με μία μόνο αίτηση, με μία μόνο επίσκεψη, άμεσα και χωρίς ταλαιπωρία. Ήδη μέσω των ΚΕΠ διεκπεραιώνεται από τις αρχές Μαΐου η υποβολή αίτησης για ένταξη στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο και στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών της ΔΕΗ.
Στατιστικά στοιχεία (επικαιροποιημένα μέχρι τα μέσα Ιουλίου) δείχνουν τον όγκο των πολιτών που έχουν εξυπηρετηθεί, και το πιο σημαντικό: γρήγορα και αποτελεσματικά.
ΥΠΗΡΕΣΙΑ | ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ONLINE | ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ONLINE |
Βεβαίωση οικογενειακής κατάστασης (απλό και ΟΓΑ) | 28.2.2014 | 408.406 |
Βεβαίωση γέννησης | 28.2.2014 | 186.356 |
Βεβαίωση ιθαγένειας | 28.2.2014 | 580 |
Ασφαλιστική ενημερότητα και βεβαίωση οικοδομοτεχνικού έργου | 10.1.2014 | 12.957 |
Βεβαίωση αποδοχών συντάξεων ΙΚΑ – ΕΤΑΜ και πρώην ΤΑΠ – ΟΤΕ | 10.1.2014 | 23.402 |
Βεβαίωση αποδοχών συντάξεων και εκκαθαριστικό σημείωμα του ΝΑΤ | 22.1.2014 | 121 |
Αίτηση για ένταξη στο κοινωνικό οικιακό τιμολόγιο ηλεκτρικής ενέργειας | 2.5.2014 | 1.257 |
Αίτηση συμμετοχής στα προγράμματα Λογαριασμού Αγροτικής Εστίας (ΛΑΕ) | 27.5.2014 | 158.280 |
Έκδοση ηλεκτρονικού παραβόλου | 19.6.2014 | 2.100 |