Σπάζοντας το φράγμα του ενός εκατομμυρίου πωλήσεων σε διάστημα έξι μηνών, ο όμιλος BMW είδε την περίοδο Ιανουαρίου – Ιουνίου 2014 να αποδεικνύεται το καλύτερο εξάμηνο στην ιστορία του, παρά τις σημαντικές απώλειες (-11,4%) που κατέγραψε η MINI.
Παράλληλα τον Ιούνιο οι πωλήσεις του γερμανικού ομίλου έφτασαν σε ιστορικό υψηλό με 193.342 μονάδες (+4,8%) έναντι 184.489 τον Ιούνιο του 2013.
«Είναι η πρώτη φορά που οι πωλήσεις μας ξεπέρασαν το ένα εκατομμύριο μονάδες τους πρώτους έξι μήνες του χρόνου, κάτι που υπογραμμίζει την ισχύ και την αντοχή των premium εταιρειών που απαρτίζουν τον όμιλό μας» δήλωσε ο Ian Robertson.
Ο βρετανός επικεφαλής Μάρκετινγκ – Πωλήσεων και μέλος του ΔΣ του BMW Group επεσήμανε ότι «ο Ιούνιος ήταν ένας ακόμη μήνας με πωλήσεις-ρεκόρ και τα μεγέθη ως τώρα επιβεβαιώνουν ότι βρισκόμαστε στη σωστή πορεία ώστε να πετύχουμε τους στόχους μας που υπερβαίνουν τα δύο εκατομμύρια παραδόσεις οχημάτων για το 2014. Η ανάπτυξη των πωλήσεών μας θα συνεχισθεί και το δεύτερο εξάμηνο καθώς θα μπουν στην αγορά οι νέες BMW X4 και Σειρά 2 Active Tourer».
Το μεγαλύτερο μερίδιο στην επιτυχία από πλευράς μονάδων είχαν ασφαλώς τα αυτοκίνητα BMW με 886.347 πωλήσεις (+10,2%), ενώ η θεαματικότερη ποσοστιαία αύξηση (+33,4%) προήλθε από τη Rolls-Royce με 1.968 μονάδες παγκοσμίως έναντι 1.475 πωλήσεων το πρώτο εξάμηνο του 2013.
Το τμήμα μοτοσικλετών BMW Motorrad βελτίωσε τις επιδόσεις του κατά 9,3%, με 70.978 πωλήσεις, ενώ η αναμενόμενη πτώση της MINI (-11,4%), εξαιτίας κυρίως της πρόσφατης αλλαγής στην τρίτη γενιά του εμβληματικού hatchback, περιόρισε τις παραδόσεις της στις 131.896 μονάδες.
Από γεωγραφικής άποψης η Ευρώπη αποτελεί τη μεγαλύτερη σε όγκο αγορά για τον όμιλο BMW με 445.808 μονάδες (+2,1) το πρώτο εξάμηνο, ενώ η Ασία ακολουθεί με 321.915 μονάδες αλλά τεράστια δυναμική (+18,3%), ενώ οι 181.534 πωλήσεις στις ΗΠΑ (+5,1) αποτυπώνουν την αυξημένη απήχηση των προϊόντων του.
Μικρά νέα
Την είσοδο στη γραμμή παραγωγής του πρωτότυπου crossover iV-4 ως διαδόχου του σημερινού Grand Vitara επιβεβαίωσε με επίσημη ανακοίνωσή της η Suzuki. Η εμφάνισή του στα σημεία πώλησης της ιαπωνικής φίρμας αναμένεται να πραγματοποιηθεί το πρώτο εξάμηνο σχεδόν παράλληλα με το νέο Celerio, το οποίο θα τοποθετηθεί κάτω από το Swift, αντικαθιστώντας ταυτόχρονα τα Alto και Splash.
Αύξηση πωλήσεων για την Porsche
Στις 87.800 μονάδες ανήλθαν οι πωλήσεις της γερμανικής φίρμας το πρώτο εξάμηνο του 2014 σημειώνοντας αύξηση κατά 8%, χάρη κυρίως στην αισθητικά ανανεωμένη Panamera. Ωστόσο, η Cayenne παραμένει το best seller μοντέλο της με 37.200 μονάδες, ακολουθούμενη από την 911 με 15.615 μονάδες.
Υβριδική έκδοση για το XC90
Με την ένδειξη Τ8 Twin Engine και τον συνδυασμό βενζινοκινητήρα Drive-E 2,0 λίτρων και ηλεκτροκινητήρα 60 kW, συνολικής απόδοσης 400 ίππων, θα διατίθεται το υβριδικό νέο Volvo XC90. Επταθέσιο και τετρακίνητο, θα εκλύει μόλις 60 γραμμ. CO2 / χλμ., με ηλεκτρική αυτονομία 40 χιλιομέτρων.
Υδρογονοκίνητο Toyota το 2015
Το πράσινο φως για την έναρξη των πωλήσεων του πρώτου της μοντέλου κυψελών καυσίμου (Fuel Cell) έδωσε η Toyota. Με δύο δεξαμενές υδρογόνου και αυτονομία περίπου 700 χλμ., το FCV θα κυκλοφορεί από τον ερχόμενο Απρίλιο στην Ιαπωνία και από το καλοκαίρι του 2015 σε Ευρώπη και ΗΠΑ.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ