Ανάκληση αυτοκινήτων Nissan

Σε συνέχεια του από 12/04/2013 δελτίου τύπου της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή σχετικά με εκτέλεση προγράμματος ανάκλησης αυτοκινήτων NISSAN μοντέλα ALMERA (N16), ALMERA TINO (V10), TERRANO ΙΙ (R20), PATROL (Y61), X-TRAIL (T30) και PICK-UP (D22) από την εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., πληροφορούμε τους καταναλωτές ότι, σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση από το εργοστάσιο κατασκευής, η ανάκληση αφορά επιπλέον 1822 οχήματα.

Σε συνέχεια του από 12/04/2013 δελτίου τύπου της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή σχετικά με εκτέλεση προγράμματος ανάκλησης αυτοκινήτων NISSAN μοντέλα ALMERA (N16), ALMERA TINO (V10), TERRANO ΙΙ (R20), PATROL (Y61), X-TRAIL (T30) και PICK-UP (D22) από την εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., πληροφορούμε τους καταναλωτές ότι, σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση από το εργοστάσιο κατασκευής, η ανάκληση αφορά επιπλέον 1822 οχήματα.

Οι περίοδοι παραγωγής αναπροσαρμόζονται ως ακολούθως:

* ALMERA (N16): παραγωγή από 22/5/2001 έως 6/6/2003,
* ALMERA TINO (V10): παραγωγή από 22/8/2001 έως 12/6/2003,
* TERRANO II (R20): παραγωγή από 6/1/2003 έως 28/2/2004,
* PATROL (Y61): παραγωγή από 29/5/2000 έως 24/11/2003,
* X-TRAIL (T30): παραγωγή από 29/5/2000 έως 24/11/2003 και
* PICK-UP (D22): παραγωγή από 29/5/2000 έως 24/11/2003.
Υπενθυμίζεται ότι υπάρχει περίπτωση οι αναφλεκτήρες του αερόσακου συνοδηγού σε κάποια από τα επηρεαζόμενα αυτοκίνητα να έχουν κατασκευαστεί εκτός των εργοστασιακών προδιαγραφών. Σε αυτή την περίπτωση μπορεί να δημιουργηθεί υψηλότερη του προβλεπόμενου πίεση στο εσωτερικό του αερόσακου κατά την εκτόνωση του με πιθανό αποτέλεσμα την αποκόλληση της βάσης στήριξής του.
Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.
Όλοι οι κάτοχοι των συγκεκριμένων οχημάτων θα ειδοποιηθούν σχετικά με συστημένες επιστολές από την εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., προκειμένου να προσέλθουν στο πλησιέστερο Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο του δικτύου NISSAN, ώστε να γίνει αντικατάσταση των αναφλεκτήρων, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε. στους αριθμούς 210 3489313 και 210 3489438.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.