Τη δυναμική του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα ανέδειξε ο Πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ) Βασίλης Κορκίδης μιλώντας σήμερα Πέμπτη στο 3ο Συνέδριο e-business World 2014.
Ο κ. Κορκίδης τόνισε πως αν και περισσότερες από 5.500 νέες ελληνικές επιχειρήσεις έχουν το διαδίκτυο ως κύριο συστατικό του επιχειρηματικού τους μοντέλου, ωστόσο το διαδίκτυο στην Ελλάδα συνεισφέρει μόνο στο 1,2% του ΑΕΠ, όταν στην ΕΕ το ποσοστό αυτό είναι στο 3,8%.
Ο επικεφαλής της ΕΣΕΕ ανάφερε πως το ηλεκτρονικό επιχειρείν και οι νέες τεχνολογίες είναι πλέον οι πιο δημοφιλείς επιλογές για πολλούς επιχειρηματίες. Στο σημείο αυτό τόνισε πως ο τζίρος του ηλεκτρονικού επιχειρείν στην Ελλάδα της κρίσης, αυξήθηκε το 2013 κατά 600 εκατ. ευρώ.
«Το e-εμπόριο δίνει τεράστιες ευκαιρίες στις ελληνικές εμπορικές επιχειρήσεις, ενώ τα mobile κανάλια ανοίγουν νέες αγορές για τους on-line επιχειρηματίες», είπε ο κ. Κορκίδης και προσέθεσε πως η Ελλάδα αποτελεί μια σημαντική αγορά για την ανάπτυξη της μεθόδου «PayPal» με αύξηση από το 29% των online καταστημάτων το 2012 στο 63% το 2014.