«Δεν ήξερα τίποτε για την ηρωίνη, περίμενα το πλοίο στην Πάτρα…»

«Δεν έχω απολύτως καμία σχέση με το φορτίο της ηρωίνης. Εγώ περίμενα το Noor-1 σε πετρελαϊκές εγκαταστάσεις στην Πάτρα και ξαφνικά μου είπαν ότι έπαθε βλάβη και κατευθύνεται στην Ελευσίνα. Η συμπεριφορά των υπευθύνων του πλοίου στο Ντουμπάι ήταν πραγματικά περίεργη. Είμαι στην διάθεση των αρχών να δώσω οποιαδήποτε εξήγηση…».

«Δεν έχω απολύτως καμία σχέση με το φορτίο της ηρωίνης. Εγώ περίμενα το Noor-1 σε πετρελαϊκές εγκαταστάσεις στην Πάτρα και ξαφνικά μου είπαν ότι έπαθε βλάβη και κατευθύνεται στην Ελευσίνα. Η συμπεριφορά των υπευθύνων του πλοίου στο Ντουμπάι ήταν πραγματικά περίεργη. Είμαι στην διάθεση των αρχών να δώσω οποιαδήποτε εξήγηση…».

Αυτό ανέφερε, μιλώντας στο «To Βήμα» ο 52χρονος επιχειρηματίας Βασίλης Κ. που φέρεται να είχε «ναυλώσει» το πλοίο με το οποίο φέρεται να μεταφέρθηκαν περισσότεροι από δύο τόνοι ηρωίνης από τον Περσικό Κόλπο στην Αθήνα. Ο 52χρονος φέρεται να είχε προπληρώσει 100.000 δολάρια προκειμένου το Noor-1 να μετακινηθεί από ανοικτά του Ιράν στην Πάτρα όπου ο ίδιος είχε δεξαμενές καυσίμων. Στόχος του το δεξαμενόπλοιο να χρησιμοποιηθεί σε μεταφορά καυσίμων από Λιβύη προς Ελλάδα και πιθανόν σε Αλβανία με την οικονομική ενίσχυση δύο επιχειρηματιών ένας από τους οποίους έχει σχέσεις με ΠΑΕ της επαρχίας.
Οπως σημειώνει ο 52χρονος «τους τελευταίους μήνες ταξίδευα συχνά στο Ντουμπάι όπου ήλθα σε επαφή με τον -ήδη κατηγορούμενο- Ευθύμιο Γιαννουσάκη τον οποίο γνώριζα από Ελλάδα και ο οποίος είχε δραστηριοποιηθεί στο εμπόριο καυσίμων με τα πλοία Grand Island, Αρίστος και άλλα και φαινόταν να έχει καθόλα νόμιμη δραστηριότητα. Εκεί γνώρισα και τον αρχικαπετάνιο Γιώργος Μ. μεγάλης εταιρείας για τροφοδοσία με καύσιμα και σε δεύτερη φάση τους ζήτησα ένα δεξαμενόπλοιο για δρομολόγια στην Μεσόγειο. Ο καπετάνιος Γιώργος Μ. και ο Γιαννουσάκης μου πρότειναν το Noor-1 και έδωσα την προκαταβολή για να έλθει στην Ελλάδα. Παρουσίαζε συνεχώς βλάβες και έστελνα SMS κι e-mail για να μάθω τι συμβαίνει.

Η συμπεριφορά τους μου φαινόταν περίεργη αλλά δεν καταλάβαινα τι συνέβαινε. Εκανε 45 ημέρες να έλθει στην Ελλάδα. Σε κάποια στιγμή ο καπετάνιος με ενημέρωσε ότι τελικά το πλοίο δεν θα έλθει στην Πάτρα αλλά θα πάει στην Ελευσίνα για επισκευές. Στις 7 Ιουνίου που έφθασε στον Σαρωνικό ανέβηκα να το επιθεωρήσω και είδα ότι είχε σοβαρά προβλήματα. Όμως δεν κατάλαβα οτιδήποτε για την ηρωίνη μέχρι την στιγμή που άρχισαν οι συλλήψεις. Εγώ ασχολιόμουν μόνο με ένα προβληματικό πλοίο και πως θα περιορίσω την ζημιά. Εχω σειρά στοιχείων για να αποδείξω τους ισχυρισμούς μου

».
Από την άλλη πλευρά ο 50χρονος έμπορος χρυσού Κώστας Κ. (σσ. είχε κατηγορηθεί το 2013 για παράνομη εξαγωγή χρυσού στην Γερμανία και για ύποπτες σχέσεις με ανταλλακτήρια συναλλάγματος) που εμφανίζεται να έδινε παρόν στο Ντουμπάι και να είχε συνεργασία με τον 52χρονο «ναυλωτή» του πλοίου, αρνείται και αυτός «κάθε συμμετοχή με την μεταφορά ηρωίνης αλλά και οποιαδήποτε συναλλαγή με τον κατηγορούμενο επιχειρηματία Ευθύμιο Γιαννουσάκη». Όπως αναφέρουν συνεργάτες του «η επιχειρηματική δραστηριότητα του εμπόρου χρυσού στο Ντουμπάι είναι αντιπρόσωπος άγγλων επενδυτών στο εμπόριο καυσίμων. Κι αυτό λόγω των επαφών συγγενών του με το Ιράν».
Τέλος σύμφωνα με πληροφορίες στην δικογραφία της υπόθεσης περιέχονται έγγραφα και μαρτυρίες σύμφωνα με τις οποίες «ένας Ιρανός που εμφανίζεται σαν μέλος του πληρώματος του Noor-1 επιβιβάσθηκε στο πλοίο τις τελευταίες ώρες ή μετά τον ελλιμενισμό του προκειμένου να νομιμοποιηθεί η παρουσία του στην Ελλάδα ως εργαζόμενος στο εν λόγω πλοίο».

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.