ΜΕΓΑ: «Διαβατήριο» τα Babylino

Την τελευταία τετραετία, μέσα στην κρίση, η εταιρεία προσωπικής υγιεινής ΜΕΓΑ εμφάνισε αύξηση πωλήσεων 30%, αύξηση εργαζομένων 20%, ενώ παράλληλα επένδυσε 84 εκατ. ευρώ από το 2000 ως το 2012 σε σύγχρονο μηχανολογικό εξοπλισμό.

Την τελευταία τετραετία, μέσα στην κρίση, η εταιρεία προσωπικής υγιεινής ΜΕΓΑ εμφάνισε αύξηση πωλήσεων 30%, αύξηση εργαζομένων 20%, ενώ παράλληλα επένδυσε 84 εκατ. ευρώ από το 2000 ως το 2012 σε σύγχρονο μηχανολογικό εξοπλισμό. Βέβαια, για να αντεπεξέλθει στην κρίση, τριπλασίασε τις εξαγωγές και σήμερα έχει παρουσία σε 25 χώρες.
Ιδρύθηκε το 1981 από τον κ. Κ. Βιτουλαδίτη ως εταιρεία παραγωγής ωτοκαθαριστών και σταδιακά επέκτεινε την παρουσία της στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής πραγματοποιώντας τις ανάλογες επενδύσεις σε μηχανολογικό εξοπλισμό τεχνολογίας αιχμής και συστήματα ποιοτικού ελέγχου. Σήμερα προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων, με διάφορες μάρκες όπως βρεφικές πάνες Babylino, σερβιέτες και σερβιετάκια EveryDay, προϊόντα ακράτειας Sani, βαμβάκι ΜΕΓΑ, δίσκοι και μαντίλια ντεμακιγιάζ Pom Pon, υγρά αντιβακτηριδιακά μαντιλάκια Wet Hankies κτλ.
Σύμφωνα με τον κ. Βιτουλαδίτη, «πιστεύοντας στο «άριστο» μπορέσαμε να οδηγήσουμε τη ΜΕΓΑ από το δειλό ξεκίνημα του 1980 στο σημερινό επίπεδο των 320 εργαζομένων, με εξαγωγική δραστηριότητα σε πάνω από 25 χώρες και με έναν ορίζοντα με διαρκή επενδυτική και αναπτυξιακή δραστηριότητα. Πιστεύαμε πάντα ότι οι Ελληνες δεν γεννήθηκαν για να καταναλώνουν αλλά για να δημιουργούν. Αυτή τη θέση διεκδικήσαμε και διεκδικούμε τώρα περισσότερο από κάθε φορά». Η εταιρεία, σύμφωνα με τον ίδιο, έδωσε μεγάλη έμφαση και κεφάλαια στις μηχανολογικές επενδύσεις της, με αποτέλεσμα να σχεδιάσει σταδιακά μια γκάμα πρωτοποριακών προϊόντων, άριστων προδιαγραφών, τα οποία συχνά ενείχαν πανεθνικές ή και παγκόσμιες καινοτομίες (π.χ., βρεφικές πάνες Babylino Sensitive, οι μόνες sensitive, με πιστοποιημένο φιλικό σχεδιασμό κτλ.).
Παράλληλα έχτισε παρουσία στο εξωτερικό αποδεικνύοντας ότι η καινοτομία, όπως λέει ο ίδιος, «μπορεί να έχει ελληνική ταυτότητα αλλά και διεθνές διαβατήριο». Καταλήγοντας ο κ. Βιτουλαδίτης αναφέρει ότι «ως Ελληνες είναι ώρα να κάνουμε μια ειλικρινή ενδοσκόπηση με σκοπό να ανακαλύψουμε ότι για την Ελλάδα που έρχεται η ατομική ανάπτυξη μπορεί και πρέπει να ταυτίζεται με την εθνική ανάπτυξη. Χρειάζεται ειλικρινής αυτοκριτική για να ανταλλάξουμε την ψευδή πραγματικότητα των τελευταίων ετών με κάτι στέρεο, καθαρό, δίκαιο, δυναμικό και πολιτισμένο. Θα είναι το καλύτερο δώρο για τα παιδιά μας».

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.