Το 1992 η κυρία Μάυρα Βαγιωνή-Στασινοπούλου αποφάσισε να μεταφέρει στο επιχειρηματικό πεδίο τις γνώσεις από τη ζακυνθινή γιαγιά της, σε συνταγές ομορφιάς βασισμένες σε βότανα και φυτά της ελληνικής φύσης.
Στη συνέχεια, οι μυστικές συνταγές την οδήγησαν στην αρχαία ελληνική βοτανοθεραπεία και αρωματοθεραπεία και τη μελέτη αρχαίων ελληνικών συγγραμμάτων. Είκοσι ένα χρόνια αργότερα, η Fresh Line έχει κυρίως εξαγωγική δραστηριότητα, με το 80% του τζίρου της να προέρχεται από εξαγωγές, οι οποίες το 2012 αυξήθηκαν κατά 45%.
Τον Δεκέμβριο του 2012 η εταιρεία φυτικών χειροποίητων καλλυντικών μπήκε στην αγορά του Χονγκ Κονγκ, στο πλαίσιο της συμφωνίας επέκτασής της, η οποία σηματοδότησε και την έναρξη της δραστηριότητάς της στην Ασία.
120 καταστήματα στην Κίνα


Στο τέλος του 2013 η συνεργασία με τους διανομείς στο Χονγκ Κονγκ επεκτείνεται και ο στόχος για την είσοδο στην αγορά της Κίνας επιτυγχάνεται.
Το δεκαετές συμβόλαιο, με βάση το οποίο προβλέπεται η εδραίωση της Fresh Line με τουλάχιστον 120 καταστήματα και πάνω από 300 σημεία πώλησης στην Κίνα, είναι το μεγαλύτερο εξαγωγικό συμβόλαιο που έχει υπογραφεί στην ιστορία της εταιρείας.
Φιλοδοξία της είναι να εδραιωθεί ανάμεσα στις πέντε πιο αναγνωρίσιμες εταιρείεςφυσικών καλλυντικών στη συγκεκριμένη αγορά την επόμενη πενταετία και καίρια σημεία για την ανάπτυξή της είναι το Πεκίνο και η Σανγκάη, όπου θα αναπτυχθεί το 60% των καταστημάτων.

«Πεποίθησή μας είναι πως τώρα πιο πολύ από ποτέ οφείλουμε να αποδείξουμε ότι μια ελληνική εταιρεία μπορεί να πετύχει»
λέει η διευθύνουσα σύμβουλος της Fresh Line κυρία Ναταλί Βαγιωνή, τονίζοντας ότι «μια εταιρεία που έχει όραμα και στόχους, λειτουργεί με σωστό προγραμματισμό και βάσει διαδικασιών, μπορεί να καταξιωθεί στις μεγαλύτερες αγορές παγκοσμίως με μεγάλη επιτυχία». Το 2012, ο τζίρος της εταιρείας ενισχύθηκε κατά 20% σε σχέση με το 2011 και το πρώτο εξάμηνο του 2014 αναμένεται να αυξηθεί κατά 40% σε ετήσια βάση.
Είσοδος σε νέες αγορές


Η εταιρεία διαθέτει ένα δίκτυο καταστημάτων με 40 σημεία πώλησης στην Ελλάδα και παρουσία σε 14 χώρες με περισσότερα από 190 σημεία πώλησης στο εξωτερικό.
Στους εξαγωγικούς στόχους για το 2014 είναι η είσοδος σε νέες αγορές, όπως οι ΗΠΑ, η ανάπτυξη στη Μέση Ανατολή και ταυτόχρονα η επέκταση σε αγορές όπου ήδη διαθέτει σημεία πώλησης, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γερμανία.
Αντίστοιχα το δίκτυο διανομής αναμένεται να ενισχυθεί με 30 νέα σημεία πώλησης σε Ελλάδα και εξωτερικό, ενώ θα γίνει επαναλανσάρισμα 100 νέων κωδικών.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ