«Ένα γυναικείο άρωμα με άρωμα γυναίκας» ζήτησε η Γκαμπριέλ Σανέλ να δημιουργήσει για εκείνη ο αρωματοποιός Έρνεστ Μπο το 1921. Το μαγικό φίλτρο που τελικά επέλεξε η Κοκό ήταν η 5η πρόταση του δημιουργού. Το ονόμασε Νο 5 από τον τυχερό της αριθμό.

Η μυθική αρωματική δημιουργία αποτελεί ένα μοναδικό συνδυασμό 80 πολύτιμων συστατικών. Το νερολί της Γκρας ενώνεται με το ylang ylang από τις Κομόρες, το μαγιάτικο τριαντάφυλλο συναντάει τη σπιρτάδα των εσπεριδοειδών, ενώ η εσάνς γλυκαίνει με την τρυφερή παρουσία της βανίλιας.

«Στο κρεβάτι μου φοράω μόνο λίγες σταγόνες Chanel No 5», δήλωσε η Μέριλιν Μονρόε σε συνέντευξή της στο περιοδικό Life το 1952. Σήμερα, 61 χρόνια μετά, η αισθησιακή ηθοποιός-σύμβολο του σεξ γίνεται η μούσα του Chanel No 5 για τη νέα καμπάνια του αρώματος αποτυπώνοντας την απόλυτη θηλυκότητα.

Από το 1921 που δημιουργήθηκε το Chanel No 5 Extrait έως και το 1986 που παρουσιάστηκε το Eau de Parfum το μπουκάλι του αρώματος διατηρεί την εικόνα του αναλλοίωτη με μικρές διαφοροποιήσεις να το εξελίσσουν διακριτικά. Πολλοί καλλιτέχνες όπως ο Σαλβαντόρ Νταλί και ο Άντι Γουόρχολ δημιούργησαν τη δική τους πρωτότυπη και ευφάνταστη εκδοχή του μπουκαλιού.

Πρόκειται για ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα μπουκάλια στην ιστορία των αρωμάτων. Το περίγραμμά του ορίζεται από καθαρές αρχιτεκτονικές γραμμές και αποτυπώνει την επιθυμία της Κοκό Σανέλ για αρτιότητα αλλά και το μότο «Less is More» που περιγράφει την εκλεπτυσμένη αισθητική της θρυλικης σχεδιάστριας.

Δείτε εδώ την ιστορία της CHANEL για τη σχέση της Μονρόε με το άρωμα.

Επιμέλεια: Ελένη Σκαλκώτου. Το ρεπορτάζ αυτό δεν είναι διαφημιστικό