Η συμμετοχή της Εθνικής στο Μουντιάλ σώζει τις πωλήσεις τηλεοράσεων

Το επερχόμενο Μουντιάλ το καλοκαίρι, αλλά και η ολοκλήρωση της μετάβασης από την αναλογική στην ψηφιακή τηλεόραση, αναμένεται να διατηρήσουν ζωντανή την αγορά των τηλεοράσεων, σύμφωνα με τον Country Head, Hellas and Cyprus, της Sony κ. Γιάννη Γρατσώνη.

Το επερχόμενο Μουντιάλ το καλοκαίρι, αλλά και η ολοκλήρωση της μετάβασης από την αναλογική στην ψηφιακή τηλεόραση, αναμένεται να διατηρήσουν ζωντανή την αγορά των τηλεοράσεων, σύμφωνα με τον Country Head, Hellas and Cyprus, της Sony κ. Γιάννη Γρατσώνη.

Όπως τόνισε την Τετάρτη, κατά τη διάρκεια ενημέρωσης των δημοσιογράφων, μεταξύ του 2013 και 2014 η αγορά των τηλεοράσεων στη χώρα μας αναμένεται να φτάσει στα 600.000 τεμάχια και, όπως τόνισε, ο συγκεκριμένος χώρος θα αποτελέσει προτεραιότητα για την εταιρεία.
Ο κ. Γρατσώνης παρατήρησε ότι οι τιμές των τηλεοράσεων έχουν μειωθεί αισθητά, αλλά και ότι είναι έντονη η πίεση από την προσφορά μοντέλων χαμηλότερης τεχνολογίας.
Πάντως, σύμφωνα με το στέλεχος της Sony, θα υπάρξει στροφή του καταναλωτικού κοινού στις μεγάλες ίντσες λόγω του Μουντιάλ της Βραζιλίας, στο οποίο θα συμμετάσχει η εθνική ομάδα, αλλά και της ψηφιακής μετάβασης.
Μάλιστα, παρατήρησε ότι η ψηφιοποίηση της τηλεόρασης στην Αθήνα οδήγησε στην πώληση περί τα 120.000 νέα τεμάχια, ενώ επισήμανε ότι αρκετοί καταναλωτές αγόρασαν τελικά νέες τηλεοράσεις τελευταίας τεχνολογίας, παρ’ όλο που είχαν προμηθευτεί αποκωδικοποιητές για τις παλαιότερες συσκευές τους.
Ο κ. Γρατσώνης εκτίμησε ότι η ολοκλήρωση της ψηφιακής μετάβασης θα φέρει περί τις 100.000 με 150.000 νέες αγορές τηλεοράσεων τελευταίας τεχνολογίας στη χώρα.
Ωστόσο, όπως παρατήρησε, η συνολική καταναλωτική αγορά των ηλεκτρονικών προϊόντων εκτιμάται ότι έχει μειωθεί κατά 17% σε σχέση με πέρυσι, με την εξαίρεση των ψηφιακών φωτογραφικών μηχανών.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Sony στην Ελλάδα, η αγορά των βιντεοκαμερών χειρός συρρικνώνεται ραγδαία με ρυθμό 30% κατ’ έτος, και μαζί τους μειώνονται εντυπωσιακά οι πωλήσεις των φτηνών ψηφιακών, φωτογραφικών μηχανών, με τους καταναλωτές να επιζητούν ανώτερης ποιότητας συσκευές.
Σε επίπεδο επιδόσεων, η Sony στην Ελλάδα αναμένεται να επιτύχει αποτελέσματα ελαφρώς καλύτερα από το 2012, δίχως να λαμβάνεται υπόψη το νέο PlayStation.
Η μείωση της κατανάλωσης στην αγορά, πάντως, σημείωσε ο κ. Γρατσώνης είναι εντυπωσιακή, καθώς, ενώ στο παρελθόν τα λεγόμενα consumer electronics δημιουργούσαν κύκλο εργασιών περί τα 200 εκατ. ευρώ, το 2012 ο τζίρος μειώθηκε σε 63 εκατ. ευρώ.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.