ICAP: Ο κλάδος πωλήσεων στη Βόρεια Ελλάδα αντέχει στην κρίση

Mε 200 συνέδρους από τον κλάδο των πωλήσεων πραγματοποιήθηκε το συνέδριο πωλήσεων Βόρειας Ελλάδας «Πωλήσεις: Ένα σταυρόλεξο για δυνατούς ΠωΛΥΤΕΣ.»
Ως νέα πρωτοβουλία για την κάλυψη του κενού πληροφόρησης αλλά και δικτύωσης των επαγγελματιών στον κλάδο των πωλήσεων, το συνέδριο διερεύνησε τις σύγχρονες διεθνείς τάσεις στο χώρο των πωλήσεων, προσαρμόζοντάς τες με τρόπο ρεαλιστικό και πρακτικό στην τοπική αγορά και οικονομία. Τη διοργάνωση, παρουσίασε ο κ. Βασίλης Παπαχρήστος, διευθυντής καταστήματος Βόρειας Ελλάδας, ICAP Group, χαιρέτισαν οι κ.κ. Σταύρος Καλαφάτης αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Κλιματικής Αλλαγής με επιστολή που απηύθυνε στην Οργανωτική Επιτροπή και τους Συνέδρους, Μιχάλης Ναλμπάντης, μέλος Δ.Σ. Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (Σ.Ε.Β.Ε.) και Αναστάσιος Μάνος, αντιπρόεδρος Συνδέσμου Εταιρειών Πληροφορικής Βορείου Ελλάδας (Σ.Ε.Π.Β.Ε.).
Στην έναρξη των εργασιών, ο κ. Νικήτας Κωνσταντέλλος, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου ICAP παρουσίασε τα οικονομικά στοιχεία και τις αλλαγές στην αγορά των πωλήσεων στην Ελλάδααλλά και, συγκεκριμένα, στο σύνολο της Βόρειας Ελλάδας, όπου τα οικονομικά μεγέθη δείχνουν να αντιστέκονται περισσότερο στην κρίση σε σύγκριση με το σύνολο της χώρας – ιδιαιτέρως δε τα κέρδη EBITDA –αποδεικνύοντας την αντοχή των τοπικών επιχειρήσεων. Η ατζέντα των εργασιών, πλαισιώθηκε από 3 κεντρικές ομιλίες των κ.κ. Tony Hughes, CEO,Huthwaite Internationalπου μεταξύ άλλων τόνισε την ανάγκη να οικοδομείται επισταμένως αξία μέσα από την πειθώ και κατόπιν να ξεκινά η διαπραγμάτευση, Martin Stiven, Leadership Development Consultant με κεντρικό μήνυμα την ανάγκη ευθυγράμμισης στόχων, επικέντρωσης στις νέες αγορές και αντιμετώπισης των Πωλήσεων ως Επιστήμης και Dr. Leslie T. Szamosi,Καθηγητή τουUniversity of Sheffield που υπογράμμισε την άρρηκτη σύνδεση της έννοιας των Πωλήσεων με τηΔιαχείριση των Ανθρώπων (Πωλητών – Πελατών κλπ).
Τέλος, πραγματοποιήθηκε συζήτησηΑνωτάτων Στελεχώνμε θέμα: «Η πώληση αλλάζει: παράγοντες που κάνουν τη θετική διαφορά στα εταιρικά αποτελέσματα»που συντόνισε ο κ. Γιώργος Χάρος, εκτελεστικός διευθυντής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού ICAP Group. Συμμετέχοντες του Panel ήταν οι κ.κ. Τ.Κυριακίδης, γενικός διευθυντής ΒΙΟΖΩΚΑΤ Α.Ε., Κ.Κωνσταντινίδης, διευθύνων σύμβουλος PELOPAC ΑΒΕΕ, Κ.Λαγουμάκης, διευθύνων σύμβουλος AXEL ACCESSORIES και Ιωάννης Πηλίδης, γενικός διευθυντής ΣΥΝ.ΠΑ. Α.Ε.
Κάποια από τα βασικότερα συμπεράσματα που εξήχθησαν από το πάνελ,αφορούσαν στην εμπιστοσύνη που πρέπει να αναπτύσσεται μεταξύ πωλήσεων και διοίκησης,αλλά και των πελατών με τους πωλητές, στην αναγκαιότητα ύπαρξης καινοτόμων λύσεων (προϊόντων και πρακτικών), στη σημασία διαμόρφωσης και διατήρησης εταιρικής κουλτούρας(αίσθηση σύμπνοιας και συλλογικότητας) και βέβαια στην ανάγκης συμφωνίας μετρήσιμων στόχων πωλήσεων. Ιδιαίτερη μνεία έγινε δε στην ανάγκη ανάπτυξης και διαχείρισης των«Key Accounts».Όλοι δε οι συμμετέχοντες, συνέκλιναν στο συμπέρασμα ότι σήμερα, ο πωλητής καλείται όχι μόνον ναπουλάει αλλά και να συνεισφέρει τόσο στον έλεγχο της αξιοπιστίας των πελατών όσο και στην είσπραξη από τους πελάτες.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.