Πόλεμος τιμών και προσφορών στις τηλεπικοινωνίες

Σε τροχιά εμπορικής σύγκρουσης εισέρχονται οι εταιρείες σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, καθώς προσπαθούν να διευρύνουν μερίδια αγοράς μέσα από μείωση τιμών, προσφορές, αλλά και συνδυασμούς νέα προϊόντα και υπηρεσίες.

Σε τροχιά εμπορικής σύγκρουσης εισέρχονται οι εταιρείες σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, καθώς προσπαθούν να διευρύνουν μερίδια αγοράς μέσα από μείωση τιμών, προσφορές, αλλά και συνδυασμούς νέα προϊόντα και υπηρεσίες.

Ήδη στο Διαδίκτυο η Wind και η hol «τρέχουν» επιθετικά εμπορικά «πακέτα», που συνδυάζουν τηλέφωνο και Internet με 20 ευρώ ανά μήνα, ενώ η Forthnet συνεχίζει να πωλεί ανταγωνιστικό τριπλό «πακέτο» σταθερού, Διαδικτύου και συνδρομητικής τηλεόρασης αντί 30 ευρώ.
Παράλληλα, την Πέμπτη η Wind ανακοίνωσε τα νέα πακέτα του F2G, τα οποία υπόσχονται 200 λεπτά ομιλίας προς όλα τα δίκτυα με αντίτιμο 5 ευρώ, και επιπλέον χρόνο ομιλίας, SMS και data με δύο ευρώ.
Στα πακέτα των 5 ευρώ οι συνδρομητές μπορούν να επιλέξουν 200 λεπτά προς όλους ή 600 λεπτά προς Wind και Q ή 100 sms προς όλους ή 500 MB και να τα συνδυάζουν με ένα ή περισσότερα από τα τέσσερα νέα πακέτα «More» των δύο ευρώ.
Επίσης, η Cosmote ανακοίνωσε την Πέμπτη τη συνεργασία της με το Spotify, την υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης και μουσικής ακρόασης, που υπόσχεται την πρόσβαση σε 20 εκατ. τραγούδια με νόμιμο τρόπο, ακόμη και δωρεάν για όλους.
Η συνεργασία ενεργοποιείται από τις 25 Οκτωβρίου 2013 και προσφέρει σε όλους τους συνδρομητές της Cosmote το «SpotifyPremium» σε προνομιακές τιμές. Η υπηρεσία θα παρέχεται αποκλειστικά στους συνδρομητές της εταιρείας δωρεάν για δύο μήνες και με δωρεάν datastreaming. «Μετά το πέρας της προσφοράς οι συνδρομητές θα μπορούν να επιλέξουν κάποιο από τα προνομιακά προϊόντα της Cosmote -πρόκειται να ανακοινωθούν σύντομα- με χρέωση από 5 ευρώ το μήνα» σημειώνει η εταιρεία.
«Το music streaming δεν είναι μόνο ένας εντελώς νέος τρόπος να απολαμβάνεις μουσική. Με το Spotify,οι πελάτες μας έχουν πρόσβαση σε ολόκληρο τον κόσμο της μουσικής χωρίς οποιαδήποτε ανάγκη για ψηφιακό χώρο αποθήκευσης. Και το να μοιράζονται μουσική με άλλους, δεν ήταν ποτέ ευκολότερο» δήλωσε ο διευθυντής Internet Services & Business Development του Ομίλου ΟΤΕ κ. Δημήτρης Κουτσώνας.
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι γιατί η συνεργασία μας με την Cosmote δημιουργεί μια καταπληκτική μουσική πρόταση για το κοινό. Αυτή είναι μόνο η αρχή από μια σειρά πρωτότυπων ενεργειών που θα προσφέρουν μαζί η Cosmote και το Spotify στην ελληνική αγορά» σχολίασε Global Head of Telecom/ISP Partnerships της Spotify κ. Μάικλ Αμπατίστα.
Παράλληλα, ο όμιλος ΟΤΕ ανακοίνωσε ότι θα διαθέσει στα δίκτυα των καταστημάτων του από την Παρασκευή 1η Νοεμβρίου το νέο iPad Air WiFi + Cellular και το νέο iPad mini, τα οποία υποστηρίζουν ταχύτητες 4G.
Επίσης, εδώ και λίγες ημέρες προσφέρει σε συνδυασμό με συνδρομητικά πακέτα 24 μηνών σε ανταγωνιστικές τιμές το iPad mini WiFi 16GB και το iPad με οθόνη Retina WiFi 16GB.
Στο μεταξύ, και η Vodafone ετοιμάζεται να ριχτεί στη μάχη των συσκευών, καθώς παρουσιάζει την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου τα νέα iPhone 5S και iPhone 5C.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.