«Ακόμη και σήμερα οι μνήμες του τροχαίου δυστυχήματος με τους 14 νεκρούς από το λεωφορείο που έπεσε στη χαράδρα καίνε τις καρδιές όλων των κατοίκων. Ακόμη συζητούν γι’ αυτό παρ’ ότι έχουν περάσει 35χρόνια. Μερικοί λένε πως έχουν ακόμη στα αφτιά τους τον ήχο του λεωφορείου που διαλυόταν στον γκρεμό. Πολλοί συγγενείς των νεαρών κυρίως θυμάτων δεν άντεξαν τον πόνο και πέθαναν λίγο καιρό αργότερα. Μερικές φορές προτείναμε να στηθεί ένα μνημείο για τα θύματα του πολύνεκρου τροχαίου, όμως μας ζήτησαν να μην κάνουμε τίποτε για να μη θυμούνται συνεχώς αυτή την τραγωδία…»

Αυτό ανέφερε στο «Βήμα» ο πρόεδρος της Κοινότητας Βουρλιωτών Σάμου κ. Γιώργος Κιουλάφας, όπου στις 29 Φεβρουαρίου 1979 σημειώθηκε μια τραγωδία όμοια με αυτή που έζησε προ ημερών το Αβελίνο της Ιταλίας με 38 θύματα όταν λεωφορείο έπεσε σε χαράδρα. Στην Ελλάδα έχουν σημειωθεί τέσσερα παρόμοια ατυχήματα με συνολικά 41 νεκρούς.

Το ατύχημα στους Βουρλιώτες Σάμου (ένα μεσόγειο χωριό με περίπου 500 κατοίκους βρίσκεται σε μια παράκαμψη περίπου πέντε χιλιομέτρων του δρόμου Σάμου – Καρλοβάσου και σε απόσταση 20 περίπου χιλιόμετρα βορειοδυτικά από την πρωτεύουσα του νησιού) σημειώθηκε όταν ένα λεωφορείο του ΚΤΕΛ Σάμου με 60 επιβάτες έπεσε σε χαράδρα 300 μέτρων με αποτέλεσμα τον θάνατο 14 ατόμων και τον σοβαρό τραυματισμό οκτώ άλλων.

Σύμφωνα με μαρτυρίες όσων επέζησαν από την τραγωδία, οι επιβάτες έλεγαν στον οδηγό να προσέχει καθώς, όπως ανέφεραν, έπαιρνε ανοικτά τις επικίνδυνες στροφές. Μία 16χρονη (τότε) μαθήτρια ανέφερε ότι «σε μια στροφή η ρόδα βρέθηκε στο κενό και το λεωφορείο άρχισε να μπατάρει». Ο οδηγός πάτησε κατά λάθος γκάζι και το όχημα άρχισε να πέφτει και να γυρνά σαν τσακισμένο βαρέλι στον γκρεμό. Από τότε έγιναν μερικές επιδιορθώσεις στον δρόμο. Όλοι απέδωσαν ευθύνη στον οδηγό του λεωφορείου του ΚΤΕΛ ο οποίος αναγκάσθηκε να φύγει από την περιοχή που ζούσε.

Το άλλο σοβαρό ατύχημα με λεωφορείο που έπεσε στον γκρεμό σημειώθηκε στις 24 Ιουλίου 1997. Τουριστικό λεωφορείο που είχε ενοικιάσει παρέα Αυστριακών για να επισκεφθεί τα αξιοθέατα της Ρόδου ύστερα από πλάγια σύγκρουση με μικρό φορτηγό έπεσε κάτω από τη γέφυρα του Χαρακιού κοντά στη Λίνδο. Πέντε άτομα σκοτώθηκαν και άλλα πέντε τραυματίστηκαν.

Έξι νεκροί και 30 τραυματίες σημάδεψαν την 4η Οκτωβρίου 1999. Ήταν ο τραγικός απολογισμός δυστυχήματος που σημειώθηκε δύο χιλιόμετρα πριν από τα διόδια των Τεμπών όταν διώροφο τουριστικό λεωφορείο, στο οποίο επέβαιναν 77 οπαδοί του ΠΑΟΚ που επέστρεφαν από το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό στο Ολυμπιακό Στάδιο, επιχείρησε να προσπεράσει προπορευόμενο όχημα.

Αυτό είχε αποτέλεσμα να βρεθεί στο αντίθετο ρεύμα και να συγκρουστεί με φορτηγό, το οποίο κατευθυνόταν στη Λάρισα. Το πούλμαν ανατράπηκε και έπεσε σε σε μικρή χαράδρα οκτώ μέτρων, κοντά στον δρόμο. Τότε είχαν υπάρξει καταγγελίες ότι το λεωφορείο οδηγούσε ο 19χρονος γιος του ιδιοκτήτη του λεωφορείου που δεν είχε επαγγελματικό δίπλωμα οδήγησης.

Το πιο πολύνεκρο συμβάν σημειώθηκε στις 23 Φεβρουαρίου 2003 όταν λεωφορείο των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης με προορισμό την Αθήνα έπεσε στα παγωμένα νερά του ποταμού Αλιάκμονα. Σκοτώθηκαν 16 άτομα, ανάμεσά τους και ο 41χρονος οδηγός του λεωφορείου, και άλλα πέντε τραυματίστηκαν. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, ο οδηγός του λεωφορείου προσπάθησε να προσπεράσει νταλίκα και έχασε τον έλεγχο του οχήματος χωρίς μάλιστα να πατήσει φρένο. Μάλιστα ο οδηγός της νταλίκας δεν φαίνεται να αντελήφθη το τι συνέβη και συνέχισε την πορεία του.

Σε δίκη που πραγματοποιήθηκε σε δεύτερο βαθμό καταδικάσθηκε σε εξαγοράσιμη ποινή τεσσάρων ετών και τριών μηνών ο ιδιοκτήτης του λεωφορείου επειδή το όχημα είχε φθαρμένα λάστιχα.