Ακόμη και όσοι δεν πίστεψαν στην προσπάθεια της Audi να δημιουργήσει, εν έτει 2006, ένα αυθεντικό supercar, πολύ σύντομα αναγκάστηκαν να αναθεωρήσουν την άποψή τους.

Σήμερα, με το R8 να μετρά ήδη επτά χρόνια στην ευρωπαϊκή και όχι μόνο αγορά, η Audi αναζητά τον αντικαταστάτη του.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες το νέο R8 αναμένεται να περάσει στην παραγωγή το 2015, όντας ελαφρύτερο και την ίδια στιγμή ταχύτερο σε σχέση με τη σημερινή εκδοχή του.

Αν και οι αναλογίες του αμαξώματος δεν πρόκειται να αλλάξουν, ούτε φυσικά και η αποκλειστικά διθέσια διαμόρφωση του θαλάμου επιβατών, ο σχεδιασμός των εξωτερικών επιφανειών του νέου R8 θα υιοθετήσει νέα, ακόμη πιο δυναμικά χαρακτηριστικά.

Η εκτεταμένη χρήση συνθετικών υλικών και συγκεκριμένα ανθρακονημάτων τόσο στο σωληνωτό πλαίσιο όσο στο αμάξωμα και στις αναρτήσεις είναι αυτή που πρόκειται να εξασφαλίσει τον σημαντικό περιορισμό του συνολικού βάρους, το οποίο δεν θα ξεπερνά τα 1.500 κιλά.

Παρά τη μείωση του συνολικού βάρους, υψηλότερη θα είναι η ακαμψία του νέου R8, με ό,τι μπορεί να σημαίνει αυτό για την συμπεριφορά του στην άσφαλτο.

Τέλος, ισχυρότεροι θα επιστρέψουν οι κινητήρες βενζίνης των οκτώ και των δέκα κυλίνδρων, οι οποίοι θα διαθέτουν σύστημα αδρανοποίησης κυλίνδρων και start&stop, καταναλώνοντας έως και 10% λιγότερο καύσιμο.