Skoda Octavia RS

Σχεδόν ένα μήνα πριν από τη «φυσική» της αποκάλυψη, στις 10 Ιουλίου, στο Goodwood Festival of Speed της Βρετανίας, η Skoda προετοιμάζει το έδαφος για την υποδοχή της Octavia RS τρίτης γενιάς με επιλεγμένες φωτογραφίες που απεικονίζουν την τελική της μορφή.

Σχεδόν ένα μήνα πριν από τη «φυσική» της αποκάλυψη, στις 10 Ιουλίου, στο Goodwood Festival of Speed της Βρετανίας, η Skoda προετοιμάζει το έδαφος για την υποδοχή της Octavia RS τρίτης γενιάς με επιλεγμένες φωτογραφίες που απεικονίζουν την τελική της μορφή.
Το μήκος της πεντάθυρης έκδοσης είναι κατά 8,8 εκατοστά μεγαλύτερο από εκείνο της δεύτερης γενιάς του μοντέλου (στην έκδοση Combi η αύξηση φτάνει τα 8,6 εκατοστά) ενώ το πλάτος της έχει αυξηθεί κατά 4,5 εκατοστά. Παράλληλα η επιμήκυνση του μεταξονίου κατά 10,2 εκατοστά ενισχύει τη χωρητικότητα του θαλάμου επιβατών αλλά και τον όγκο του χώρου αποσκευών, που φτάνει πια τα 590 λίτρα στην πεντάθυρη έκδοση και τα 610 λίτρα στην Combi RS.
Το ταχύτερο οικογενειακό μοντέλο της Skoda εφοδιάζεται με τους δύο ίδιους δίλιτρους κινητήρες που τοποθετούνται και στο VW Golf VII. O 2.0 TSI βενζίνης αποδίδει 220 ίππους, συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων και επιταχύνει το αυτοκίνητο από στάση σε 6,8» με μέγιστη ταχύτητα 248 χλμ./ώρα. Ο 2.0 TDI πετρελαίου έχει ισχύ 184 ίππων και με το ίδιο κιβώτιο τα αντίστοιχα μεγέθη είναι 8,1» και 232 χλμ./ώρα.
Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται προαιρετικά με το αυτόματο DSG κιβώτιο έξι ταχυτήτων ενώ οι μηχανικοί της Skoda υπερτονίζουν τη μείωση της κατανάλωσης ως και κατά 19% αλλά και την ύπαρξη συστημάτων Start/Stop και ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα στον βασικό εξοπλισμό. Σε αυτόν ανήκει επίσης η σπορ ανάρτηση –με πολλαπλούς συνδέσμους στον πίσω άξονα –αλλά και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό (XDS) που ενσωματώνεται στο σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου ευστάθειας (ESC).
Διαθέτοντας όλα τα σύγχρονα συστήματα αποφυγής ατυχημάτων η Octavia RS θα διατίθεται στην Ελλάδα από το φθινόπωρο.
ΜΙΚΡΑ ΝΕΑ

Κιβώτιο 9G-Tronic από τη Mercedes-Benz

Στην έκθεση της Φραγκφούρτης, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, θα παρουσιαστεί το νέο αυτόματο κιβώτιο εννέα ταχυτήτων της γερμανικής φίρμας. H παραγωγή του θα ξεκινήσει στα τέλη του 2013.
«Οχι» στα fuel cells από τη Fiat

Αρνητική στην υιοθέτηση της τεχνολογίας κυψελών καυσίμου και την υδρογονοκίνηση εμφανίζεται η ιταλική εταιρεία επικαλούμενη την πολυπλοκότητά της. Αντίθετα επενδύει στη χρήση φυσικού αερίου (CNG).
Audi R8 e-tron με κόστος 1,2 εκατ. ευρώ
Το αυξημένο κόστος κατασκευής του ηλεκτροκίνητου R8 e-tron καθιστά απαγορευτική τη μαζική παραγωγή του. Η Audi αποφάσισε να κατασκευάσει μόλις 10 για λόγους εξέλιξης και δοκιμών.
Πτώση πωλήσεων 8,1% στην Ελλάδα

Οι 5.242 ταξινομήσεις καινούργιων αυτοκινήτων τον Μάιο στη χώρα μας αύξησαν στις 24.717 μονάδες τις συνολικές ταξινομήσεις της περιόδου Ιανουαρίου – Μαΐου έναντι 26.904 μονάδων το 2012.
10.000.000 αυτοκίνητα από την Toyota

Ο ιαπωνικός όμιλος που περιλαμβάνει επίσης τις εταιρείες Daihatsu και Hino θα είναι ο πρώτος παγκοσμίως που θα σπάσει το συγκεκριμένο ρεκόρ παραγωγής κατασκευάζοντας το 2013 περισσότερα από 10 εκατ. οχήματα.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.