MISΚΟ: Tα ελληνικά μακαρόνια που έγιναν θρύλος

Το 1927 στον Πειραιά, δυο πρόσφυγες από τη Σμύρνη, ο Φώτης Μιχαηλίδης και ο Μίνως Κωνσταντίνης ξεκινούν ένα εργαστήρι παρασκευής ζυμαρικών. «Βαφτίζουν» τη μεσοπολεμική επιχείρησή τους MISKO, από τα αρχικά των επιθέτων τους, και αναπτύσσουν τη δραστηριότητά τους. Πολύ σύντομα, μέσα από τη διαδρομή τους στις γειτονιές του Πειραιά και της Αθήνας γράφουν την αρχή μίας από τις πιο συναρπαστικές σελίδες στην ελληνική επιχειρηματική, διαφημιστική και γαστρονομική ιστορία. Στην εποχή τους μάλιστα τα μακαρόνια MISKO κατάφεραν να αποσπάσουν 47 χρυσά βραβεία διεθνών εκθέσεων, ενώ οι πρώτες αφίσες τους έκαναν πάταγο λέγοντας ότι τα μακαρόνια που πουλούσαν βγάζουν «2 πιάτα παραπάνω στο κιλό», ότι τα παιδιά «λατρεύουν τη μανούλα που τους μαγείρεψε μακαρόνια ΜΙΣΚΟ», καθώς και ότι «420000 πιάτα ΜΙΣΚΟ σερβίρονται ημερησίως στην Ελλάδα».

Οι Ελευθέριος Ματζίκας, Εμμανουήλ Παπαναστασίου και Εμμανουήλ Θεοδωράκης αγόρασαν την επιχείρηση το 1953 δαπανώντας 10.000 δρχ της εποχής εκείνης και έτσι τα ζυμαρικά MISKO συνέχισαν να θρέφουν γενιές και γενιές Ελλήνων του ελλαδικού χώρου, αλλά και της ομογένειας. Η MISKO γίνεται η πρώτη ελληνική εταιρία που συσκεύασε τα μακαρόνια της τη δεκαετία του ’50 και άλλαξε τα δεδομένα δημιουργώντας την πρωτοποριακή Σπαγγετίνι MISKO με αυγά το 1962.


Ακάκιε, τα μακαρόνια να είναι… MISKO

Η MISKO έχει συνδέσει το όνομα της με μία κλασική μορφή που τη συνοδεύει στο μεγαλύτερο κομμάτι της ιστορίας της: τον Ακάκιο. Ο καλόγερος που ξεκίνησε με το γαϊδουράκι του να φέρνει μακαρόνια MISKO στο μοναστήρι του και πέρασε στην ιστορία της ελληνικής διαφήμισης ως ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα trademarks στην Ελλάδα. Η καμπάνια με τον Ακάκιο είναι μια από τις πιο γνωστές της Ελληνικής διαφημιστικής ιστορίας και συνέβαλλε καθοριστικά στο να κάνει τη MISKO τη No 1 μάρκα ζυμαρικών στην Ελλάδα. Μάλιστα, πρόσφατα η MISKO αναβίωσε αυτό το πολύ γνωστό σύμβολο για όλους τους Έλληνες με νέα καμπάνια της. Σε αυτή τη νέα καμπάνια τον Ακάκιο ενσαρκώνει ο γνωστός έλληνας ηθοποιός Δημήτρης Μαυρόπουλος.

Ποιοτική υπεροχή

Η δημοτικότητα της MISKO κινείται διαρκώς αυξανόμενη με τα ζυμαρικά MISKO να καταναλώνονται από 9 στους 10 Έλληνες κάθε χρόνο, ενώ τα προϊόντα της απολαμβάνουν αναγνωρισιμότητα που φτάνει το 100%. Το σημαντικότερο όμως, επίτευγμα της MISKO δεν είναι οι εντυπωσιακοί αριθμοί, αλλά τα ποιοτικά ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα που την έχουν κάνει μία μάρκα που όλοι οι Έλληνες γνωρίζουν και εμπιστεύονται. Πρόκειται για μία επιχείρηση που έχει καταφέρει κάτι σπάνιο: να μεγαλώνει επιχειρηματικά, να διευρύνει το μερίδιό της στην αγορά και την προϊοντική της γκάμα, να εξάγει σε 35 χώρες, και να στηρίζει τους Έλληνες παραγωγούς χωρίς να κάνει εκπτώσεις στη διατροφική αξία και την γευστική ποιότητα των προϊόντων της, ακόμα και μέσα στην κρίση.

MISKO σημαίνει Ελλάδα

MISKO σημαίνει Ελλάδα όχι μόνο στη γεύση. MISKO σημαίνει Ελλάδα και σε ότι αφορά τη στήριξη της ελληνικής αγροτικής παραγωγής. Η MISKO στηρίζει πάνω από 5.000 Έλληνες παραγωγούς χωρίς να κάνει εκπτώσεις στη διατροφική αξία και την γευστική ποιότητα των προϊόντων της, ακόμα και μέσα στην κρίση που συχνά ωθεί τις εταιρίες σε μείωση των προσδοκιών ή των απαιτήσεών τους όσον αφορά τις πρώτες ύλες. Τα ζυμαρικά MISKO συνεχίζουν να φτιάχνονται αποκλειστικά από επιλεγμένο σιτάρι υψηλής ποιότητας που προέρχεται από 260.000 στρέμματα Ελλήνων παραγωγών, με τους οποίους η MISKO έχει μακροχρόνια συνεργασία.

Και αν κάποιος αναρωτιέται πού οφείλεται αυτή η επιτυχία της MISKO, η απάντηση κρύβεται σε ένα μοναδικό συνδυασμό χαρακτηριστικών που διαθέτει η MISKO: ιστορία, τεχνογνωσία, ποιότητα α΄ υλών, γεύση, καινοτομία, σεβασμός προς τον καταναλωτή καi αγάπη για την Ελλάδα. Αλλωστε, τα ζυμαρικά της φτιάχνονται αποκλειστικά από σιτάρι α’ ποιότητας που προέρχονται από 260.000 στρέμματα ελλήνων παραγωγών.


Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.