Στις οικογένειες ποντάρουν τα εμπορικά κέντρα

Στις οικογένειες και δη στην αγάπη των γονιών για τα παιδιά τους στοχεύουν τα εμπορικά κέντρα, έτσι ώστε να τους προσελκύσουν ως πελάτες και να βελτιώσουν τους τζίρους τους, οι οποίοι σημειώνουν μείωση, λόγω της πτώσης της καταναλωτικής δύναμης.

Όλα τα εμπορικά κέντρα κατά καιρούς διοργανώνουν διάφορες εκδηλώσεις που απευθύνονται σε παιδιά, προκειμένου να αποτελέσουν πόλο έλξης για τις οικογένειες.

Το Golden Hall του ομίλου Lamda Development έχει μόνιμο ένα παιδότοπο με πληρωμή 5 ευρώ το δίωρο, όπου οι γονείς μπορεί να αφήσουν τα παιδιά τους εκεί, όση ώρα επισκέπτονται τα καταστήματα, ενώ τις Κυριακές τα εστιατόρια του εμπορικού προσλαμβάνουν κλόουν για να τραβήξουν πελάτες. Παράλληλα, διοργανώνονται σχεδόν κάθε Σαββατοκύριακο δωρεάν μουσικοχορευτικές, θεατρικές και άλλες καλλιτεχνικές δραστηριότητες για παιδιά, όπως συμβαίνει και στο εμπορικό κέντρο Mall του ίδιου ομίλου.

Το εμπορικό κέντρο River West, στη Λ. Κηφισού, απευθύνεται κυρίως σε οικογένειες και εκτός από μπαζάρ βιβλίων και μεγάλους και μικρούς, διαθέτει δωρεάν παιδότοπο και δωρεάν εκδηλώσεις για παιδιά. Σε αυτό το πλαίσιο και το εμπορικό πάρκο Smart Park, που βρίσκεται στα Σπάτα, διοργανώνει κάθε Σάββατο καλλιτεχνικές παραστάσεις και ψυχαγωγικά events (από ζογκλέρ, καλλιτέχνες δρόμου, ακροβάτες, ταχυδακτυλουργούς, μίμους, χορευτές και μουσικούς, παραστάσεις κουκλοθέατρου, αφήγηση μαγικών παραμυθιών έως επιδείξεις break dance, kite και parkour) .

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.