Για το σχέδιο «Αθηνά»
Το σχέδιο προήλθε μετά από ενδελεχή μελέτη και διάλογο με τους φορείς και συμπερίληψη, σε κάποιες φορές, των προτάσεών τους. Συγκροτήθηκε ένα σχέδιο που τίθεται τώρα σε διαβούλευση, αλλά η συζήτηση πρέπει να γίνει πάνω σε όρους ακαδημαϊκότητας και αναπτυξιακούς: πάνω σε κριτήρια και κανόνες που όλη η ακαδημαϊκή κοινότητα έθεσε για τον εξορθολογισμό του ακαδημαϊκού χάρτη της χώρας. Δεν μπορεί να οδηγηθούμε στη λογική που μας έφερε εδώ, δηλαδή στη λογική του να κρατήσω ένα κομματάκι στο χωριό μου. Αυτός ο κατακερματισμός δεν δημιούργησε συνθήκες ακαδημαϊκής γνώσης, δεν συνδέθηκε με την ανάπτυξη της χώρας και έφερε ένα μεγάλο κόστος στον Έλληνα φορολογούμενο, διότι κάθε φοιτητής και σπουδαστής σ’ αυτά τα κατακερματισμένα τμήματα κόστισε το διπλάσιο.{{{ moto }}}
Για τις μετακινήσεις καθηγητών
Προσπαθούμε να το κάνουμε με τις μικρότερες δυνατές μετακινήσεις. Γι’ αυτούς τους ανθρώπους που θα μετακινηθούν, θα υπάρξει επιδότηση, ώστε να μην υπάρξει οικονομική τους επιβάρυνση.
Για τα πανεπιστημιακά συγγράμματα
Τα έξοδα είναι υπερβολικά, αλλά μπορούμε να έχουμε περισσότερα συγγράμματα με λιγότερα έξοδα, αν εξορθολογίσουμε τη διαδικασία.
Για το ενδεχόμενο κατάργησης της βάσης του 10
Με αυτόν τον εξορθολογισμό που κάνουμε, θα δούμε αν διορθώνεται και αυτό το πρόβλημα. Εάν, όμως, χρειαστεί και αυτό, θα την επαναφέρουμε.{{{ audio1 }}}