Ανατροπή

MEGA, 23.50

Σκευωρία ή συγκάλυψη; Μια μεγάλη συζήτηση στην εκπομπή «Ανατροπή» με τον Γιάννη Πρετεντέρη, για το νέο πολιτικό σκηνικό που διαμορφώνεται μετά την ψηφοφορία για τη λίστα Λαγκάρντ. Παράλληλα, σε ζωντανή σύνδεση ο υπουργός Δημοσίας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη Νίκος Δένδιας μιλάει στην «Ανατροπή» για τα πρόσφατα χτυπήματα και το σύγχρονο πρόσωπο της τρομοκρατίας. Καλεσμένοι της εκπομπής είναι η κοινοβουλευτική εκπρόσωπος της ΝΔ Σοφία Βούλτεψη, ο γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Βούτσης, η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Θεοδώρα Τζάκρη, η δικηγόρος Ελίζα Βόζεμπεργκ, ο καθηγητής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, συνταγματολόγος Γιώργος Κατρούγκαλος, ο αρθρογράφος της εφημερίδας «ΕΘΝΟΣ» Παναγιώτης Παναγιώτου και ο δημοσιογράφος Δημήτρης Καμπουράκης.

Ξένες ταινίες

Miss… με το ζόρι 2: Κυκλοφορεί και οπλοφορεί

(Miss congeniality 2: armed and fabulous)

ALPHA, 21.00

Προβλέψιμη «συνέχεια» του «Miss… με το ζόρι» και πάλι με τιν Σάντρα Μπούλοκ στον ρόλο της αντρογυναίκας πράκτορος του FBI. Σκηνοθεσία: Τζον Πάσκουιν. (ΗΠΑ, 2005, 97′)

Τροία (Troy)

STAR, 22.00

1193 π.Χ. Ο Πάρης (Ορλάντο Μπλουμ), πρίγκηπας της Τροίας, κλέβει την Ωραία Ελένη (Ντιάν Κρούγκερ), γυναίκα του βασιλιά της Σπάρτης Μενελάου (Μπρένταν Γκλίσον) και πυροδοτεί τον πόλεμο ανάμεσα στην Ελλάδα και την Τροία. Πληθωρική αλλά και κάπως καρτουνίστικη η «Τροία» (σε σενάριο Ντέιβιντ Μπένιοφ, συγγραφέα της «25ης ώρας») και σκηνοθέτη τον Βόλφγκανγκ Πέτερσεν της «Καταιγίδας») εντυπωσιάζει ως θέαμα αλλά δεν έχει τίποτε το ποιητικό. Το καστ της πάντως είναι εξαιρετικά ελκυστικό. Εκτός από το προαναφερθέν μοίρασμα ηθοποιών και ρόλων, σημειώνουμε ότι ο Ερικ Μπάνα παίζει τον Εκτορα, ο Μπραντ Πιτ τον Αχιλλέα, ο Σον Μπιν τον Οδυσσέα και ο Πίτερ Ο’ Τουλ τον Πρίαμο. (ΗΠΑ, 2004, 147’)

Σχέση ζωής (Fearless)

STAR, 03.15

Τι μπορεί να πάθει ένας από τους επιζήσαντες μιας φοβερής αεροπορικής τραγωδίας; Μπορεί να τρελαθεί; Σαφέστατα. Τα όρια της παράνοιας, άλλωστε, αγγίζει ο κεντρικός ήρωας της ταινίας (Τζεφ Μπρίτζες). Μόνον που η παράνοιά του εξωτερικεύεται με έναν ιδιαίτερο τρόπο: γίνεται άφοβος μπροστά στον κίνδυνο. Ο Πίτερ Γουίρ μελετά επίμονα, σαδιστικά θα μπορούσες να πεις, τον τραυματισμένο αυτόν άνθρωπο_ τόσο που σε ορισμένα σημεία ενώ θαυμάζεις τον ήρωα για το ρίσκο που παίρνει, ταυτόχρονα ενοχλείσαι από την μακάβρια ιδέα του θανάτου του. (ΗΠΑ, 1993, 111’)