Σταθεροποίηση με τάσεις ανόδου της τάξεως του 12 % -συγκριτικά με τα νούμερα του περασμένου Μαΐου- παρουσίασε η τελευταία δημοπρασία ελληνικής τέχνης του Οίκου Bonham’s. Για την ακρίβεια πωλήθηκε το 55% των έργων (σε αξία) και το 51% (σε όγκο). Ο τζίρος έφτασε το 1.700.000 ευρώ αποδεικνύοντας ότι «στο σημερινό ρευστό οικονομικό και επενδυτικό περιβάλλον, οι συλλέκτες ελληνικής τέχνης συνεχίζουν να εμπιστεύονται τα Greek Sales του οίκου Bonhams ως μια σταθερή και διαχρονική αξία» όπως δήλωσε η κυρία Τερψιχόρη Αγγελοπούλου της Art Expertise.
Κορυφαίο έργο της δημοπρασίας αναδείχθηκε το «Ερωτόκριτος και Αρετούσα» του Θεόφιλου Χατζημιχαήλ (1867-1934), το οποίο διπλασίασε την αρχική τιμή εκτίμησής του, φτάνοντας τις 211.250 λίρες(264.000 ευρώ). Η σύνθεση αυτή αποτελεί σύμφωνα με τον Οδυσσέα Ελύτη το σημαντικότερο έργο του καλλιτέχνη με το θέμα αυτό.
Δεύτερο έργο αναδείχθηκε το μνημειακών διαστάσεων «Τρίπτυχο Α» του Γιάννη Σπυρόπουλου (1912-1990), με 145.250 λίρες (181.500 ευρώ) μια από τις πιο σημαντικές δημιουργίες του πρωτοπόρου κλασικού της αφαίρεσης και ένα από τα μεγαλύτερα έργα του.
Στην τρίτη θέση με 118.250 λίρες (147.800 ευρώ) το «Ακρόπρωρο» του Γιάννη Μόραλη (1916-2009), έργο που συμπυκνώνει όλα τα εκφραστικά γνωρίσματα του μεγάλου δασκάλου, ισορροπώντας με μαεστρία ανάμεσα στις αφαιρετικές φόρμες και την ανθρώπινη παρουσία.
Στην τέταρτη θέση βρίσκεται με 94.850 λίρες (118.500 ευρώ) το «Μετά τη βροχή» του Νίκου Χατζηκυριάκου-Γκίκα (1906-1994), ένα εικαστικό κομψοτέχνημα που εκφράζει τη διονυσιακή σχέση του καλλιτέχνη με τη φύση.
Και τέλος στην πέμπτη θέση με 67.250 λίρες (84.000 ευρώ), ο «Χορευτής» του Γιάννη Τσαρούχη (1910-1989), ένα από τα πιο χαρακτηριστικά έργα της ρεαλιστικής προσωπογραφίας του καλλιτέχνη, το οποίο υπέρ-τριπλασίασε την τιμή εκκίνησης. Στην ίδια θέση βρίσκεται και το Image F του Γιάννη Σπυρόπουλου (1912-1990), ένα υποβλητικό αφαιρετικό τοπίο της δεκαετίας του ’60.