Οταν πετούν οι αριθμοί

«Η επισκεψιμότητα στην Πειραιώς 260 ήταν αυξημένη σε σχέση με πέρυσι, σε αντίθεση με τον αριθμό των θεατών που παρακολούθησαν τα θεάματα στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου και στο Ωδείο Ηρώδου του Αττικού που ήταν μειωμένος» λέει επί λέξει η πρώτη αποτίμηση του εφετινού Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου έτσι όπως δόθηκε στη δημοσιότητα από την ίδια τη διοργάνωση.

«Η επισκεψιμότητα στην Πειραιώς 260 ήταν αυξημένη σε σχέση με πέρυσι, σε αντίθεση με τον αριθμό των θεατών που παρακολούθησαν τα θεάματα στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου και στο Ωδείο Ηρώδου του Αττικού που ήταν μειωμένος» λέει επί λέξει η πρώτη αποτίμηση του εφετινού Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου έτσι όπως δόθηκε στη δημοσιότητα από την ίδια τη διοργάνωση. Το γεγονός ότι η Πειραιώς 260 είναι ένα εγχείρημα επιτυχημένο καλλιτεχνικά, αφού όχι μόνο συνέβαλε αποφασιστικά στη διασύνδεση της Αθήνας με το σύγχρονο διεθνές πολιτιστικό γίγνεσθαι αλλά επηρέασε την εν γένει καλλιτεχνική ζωή της πόλης και εκτός Φεστιβάλ, είναι αναμφισβήτητο. Από την άλλη, η περιορισμένη χωρητικότητά της καθιστά την όποια απόπειρα συγκρίσεων με άλλους χώρους μάλλον δύσκολη. Το σίγουρο είναι ότι οφείλει κανείς να συνυπολογίσει και διάφορους άλλους παράγοντες (τον αριθμό π.χ. των παραγωγών). Πέρα από τους αριθμούς, πάντως, είναι σαφές ότι τόσο το Ηρώδειο όσο και κυρίως η Επίδαυρος αναζητούν ακόμη το στίγμα τους. Είναι ανάγκη να το βρουν. Οχι μόνο λόγω της διεθνούς αναγνωρισιμότητάς τους αλλά και για τις πολλαπλές δυνατότητες που προσφέρουν.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.